wtorek, 3 października 2017

UWAGA PROJEKT " Kompetencje kluczowe dla suksesu" REGULAMIN

REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
W PROJEKCIE„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
§ 1
Postanowienia ogólne
1.       Regulamin Projektu stosuje się do Uczestników/-czek, biorących udział w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”.
2.       Regulamin stosuje się także do wszystkich osób, przy pomocy których Beneficjent realizuje Projekt,
o którym mowa w ust. 1.
3.       Zawarte w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie sformułowania oznaczają:
·         Beneficjent/Organizator/Wnioskodawca – Gmina Żmudź wraz z Szkołą Podstawową w Żmudzi, Gimnazjum Publiczne w Żmudzi.
·       Biuro Projektu – Urząd Gminy Żmudź, pok. nr 1
·       Biuro Rekrutacji -  sekretariat na terenie szkół/placówek objętych wsparciem.
·       Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – dokument, stanowiący wyrażenie zgody na udział
w Projekcie.
·       Dokumenty rekrutacyjne – dokumenty, które Kandydat/-ka, ubiegając się o zakwalifikowanie do Projektu, ma obowiązek złożyć do Organizatora Projektu/Biura Projektu.
·       Kandydat/-ka – osoba ubiegająca się o zakwalifikowanie do udziału w Projekcie.
·       Komisja Rekrutacyjna – komisja odpowiedzialna za wyłonienie, spośród Kandydatów, grupy Uczestników-/czek Projektu.
·       Partner – SYNTEA S. A., ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin.
·       Projekt – tj. Projekt pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie, 12.2 Kształcenie ogólne
·       Uczestnik/-czka Projektu/UP – osoba zakwalifikowana do udziału w Projekcie przez Komisję Rekrutacyjną, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie, która zadeklarowała udział w Projekcie,podpisując stosowne (określone Regulaminem) dokumenty.
·       Zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego - dokument, stanowiący wyrażenie zgody na udział ucznia w Projekcie, który nie ukończył 18 lat.
  1. Strona internetowa Projektu: Informacje na temat projektu publikowane będą na stronach:http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/,http://www.zmudz.gmina.pl/
  2. Koordynator Projektu:Łukasz Burak, tel.82 568 01 82 , e-mail:lukasz.burak@zmudz.gmina.pl,
    Piotr Chruściel – Syntea S.A., tel. 505 496 594, e-mail:
    piotr.chrusciel@syntea.pl(koordynator)
6.         Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzania rekrutacji i warunki uczestnictwa w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” oraz prawa i obowiązki Uczestników/-czek Projektu.
7.         Każda osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, zobowiązana jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i dokonać pisemnej akceptacji wszystkich jego postanowień.
8.         Każda osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, podlega procesowi rekrutacji, który opisany został w § 4 niniejszego Regulaminu.
9.       Ogólny nadzór nad realizacją Projektu, a także rozstrzyganie spraw, które nie są uregulowane niniejszym Regulaminem, należy do Koordynatora Projektu.

§ 2
Informacje o Projekcie
  1. Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne,
  2. Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” realizowany jest na podstawie Umowy o dofinansowanie nr  105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00 podpisanej z Województwem Lubelskim.
3.         Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” jest Projektem partnerskim. Liderem projektu jest Gmina Żmudź Partnerem Projektu jest: SYNTEA S.A., z siedzibą przy ulicy Wojciechowskiej 9a, 20-704 Lublin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000308412.
4.       Projekt realizowany jest na terenie województwa lubelskiego w okresie od 01.06.2017 r. do 30.06.2018 r.
Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego Szkoły Podstawowej w Żmudzi oraz Gimnazjum Publicznego w gminie Żmudź woj. lubelskie do końca VI.2018r., poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych dla 164 uczniów (86 dz. i 78 chł.) i 16 n-li (12K i 4M), mających na celu podniesienie ich kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, uwzględniając potrzeby osób niepełnosprawnych oraz poprzez doposażenie pracowni przedmiotów przyrodniczych i ICT
w sprzęt i pomoce niezbędne do realizacji zajęć, w szkołach objętych wsparciem.
1.       Celem szczegółowym Projektu jest podniesienie, jakości i atrakcyjności kształcenia w dwóch placówkach edukacyjnych na terenie gminy Żmudź oraz szkoleń dla nauczycieli kształcenia ogólnego w szkołach objętych wsparciem w Projekcie
2.       Udział w Projekcie jest bezpłatny.
3.       Projekt obejmuje wsparciem:
§   2 szkoły/placówki kształcenia ogólnego:
o   Szkoła Podstawowa w Żmudzi
o   Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
§  16 nauczycieli:
o    9 (8K) nauczycieli w Szkole Podstawowej w Żmudzi
o    7 (4K) nauczycieli w Gimnazjum Publicznym w Żmudzi
§  164 uczniów SP, GIM
o    104 (52K) uczniów w  Szkole Podstawowej w Żmudzi
o    60 (34K) uczniów w  Gimnazjum Publicznym w Żmudzi
4.       O udział w Projekcie,mogą się ubiegać wyłącznie osoby, uczęszczające do szkół objętych wsparciem lub nauczyciele zatrudnieni w jednej z placówek
5.       W ramach Projektu Uczestnicy zostaną objęci wsparciem w postaci szkoleń i kursów, prowadzących do rozwoju kompetencji cyfrowych, zajęć rozwijających i wyrównawczych z przedmiotów matematycznych, przyrodniczych i językowych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego.
§ 3
Zasady organizacji i uczestnictwa w Projekcie
1.       Zajęcia będą realizowane na terenie województwa lubelskiego.
2.       Zajęcia będą prowadzone według ustalonych harmonogramów, o których UP zostaną poinformowani z właściwym wyprzedzeniem.
3.       Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie szkoleń oraz zmiany miejsca szkolenia oraz powiadomi UP o wszelkich zmianach z właściwym wyprzedzeniem.
4.       Pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia oraz materiały udostępniane UP,będą dostosowane pod kątem zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
i równości szans kobiet i mężczyzn w ramach polityki spójności na lata 2014-2020.
5.       Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem wyrównywania szans kobiet i mężczyzn. Prowadzący zajęcia nie będą prowadzili żadnych działań dyskryminujących i nie będą powielali żadnych stereotypów związanych z płcią, wiekiem, orientacją seksualną, statusem społecznym i ekonomicznym, niepełnosprawnością, światopoglądem, przynależnością etniczną i kulturową oraz wyznaniem.
6.       UPotrzymają materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne.
7.       Podczas realizacji zadań projektowych, nadzór nad ich prawidłową realizacją i organizacją, sprawuje Koordynator Projektu.
§ 4
Zasady rekrutacji
1.       Rekrutacja do Projektu ma charakter otwarty. Prowadzona będzie zgodnie z zasadą równości szans, w tym równości płci kobiet i mężczyzn, tj. w Projekcie mogą uczestniczyć wszyscy spełniający kryteria kwalifikacyjne bez względu na płeć, niepełnosprawność, światopogląd.
2.       Do Projektu zostanie zrekrutowanych łącznie 164 UP, w tym 132(69K) uczniów i 16 (12K) nauczycieli ze szkół objętych wsparciem.
3.       Rekrutacja będzie prowadzona w terminie od 28.09.2017 r. do momentu wyczerpania limitu miejsc.
4.       Kwalifikacji Uczestników/-czek do Projektu dokona Komisja Rekrutacyjna.
5.       Osoby, które spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie, ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej według kolejności zgłoszeń.
6.       Uczestnicy Projektu, przed złożeniem dokumentów zgłoszeniowych, mają obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
7.       Dokumenty rekrutacyjne, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu, przyjmowane będą osobiście w Biurze Projektu i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej (w formie skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora wyznaczonego po stronie szkoły.
8.       O wynikach rekrutacji i zakwalifikowaniu do Projektu UP zostaną powiadomieni mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio przez nauczycieli, a nauczyciele przez dyrekcję.
9.       Procedura rekrutacji obejmuje następujące etapy:
9.1.              Etap I – Ogłoszenie naboru:
9.1.1.            Zaproszenie Kandydatek/-ów do udziału w Projekcie poprzez akcję promocyjną, przybliżającą założenia Projektu oraz oferowane formy wsparcia, podczas spotkań z nauczycielami, uczniami i ich Rodzicami lub Opiekunami prawnymi. Rekrutacja będzie prowadzona także w sposób pasywny, tj. w formie plakatów i informacji, umieszczanych na stronie internetowej, dedykowanej na potrzeby Projektu i stronach internetowych szkół objętych wsparciem, tablicach informacyjnych w szkołach objętych wsparciem oraz w Urzędzie Gminy Żmudź, jak
i Parafialnie. W przypadku problemów z rekrutacją, nastąpi intensyfikacja działań promocyjnych, poprzez organizowanie dodatkowych spotkań z rodzicami, zaangażowanie większej ilości nauczycieli.
9.2.              Etap II – Rekrutacja i zebranie zgłoszeń:
9.2.1.              Warunkiem zgłoszenia chęci udziału w Projekcie jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych[1]:
a)      prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych:
·       formularz rekrutacyjny
·       zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego
·       karta preferencji (fakultatywnie)
b)     oraz dostarczenie kopii dokumentów:
·         orzeczenia o niepełnosprawności lub innego równoważnego dokumentu – tylko osoby niepełnosprawne
Niezłożenie przez Kandydata/-tkę w/w dokumentów skutkuje utratą przez niego/nią prawa udziału w Projekcie.
9.2.2.  Dokumenty rekrutacyjne,według wzoru Organizatora Projektu,dostępne są w Biurze Projektu, w Biurze Rekrutacjilub na podstronie internetowej Projektu http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ i będą przyjmowane osobiście, za pomocą poczty tradycyjnej lub za pomocą e-mail (w formie skanu) na adres piotr.chrusciel@syntea.pl lub na inny, podany przez Koordynatora Projektu po stronie szkoły.
9.2.3.            Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić w języku polskim, w sposób czytelny.
9.2.4.            Przyjmowane będą jedynie kompletne, poprawnie wypełnione dokumenty rekrutacyjne, opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem potencjalnego Uczestnika/‑czki i/lub jego/jej Rodzica/Opiekuna prawnego (w sytuacji, gdy Uczestnik/‑czka Projektu nie posiada zdolności do czynności prawnych).
9.2.5.            Złożenie dokumentów nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do Projektu. Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi. Za złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi odpowiedzialność karna z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.3.              Etap III –  weryfikacja kwalifikowalności UP:
9.3.1.   Warunkiem kwalifikowalności Uczestnika/-czki Projektu jest:
a)      spełnienie wymogów formalnych – złożenie w terminie kompletu, prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych i oświadczeń (w przypadku osób poniżej 18 lat także oświadczenie Rodzica/Opiekuna prawnego),
b)      uczęszczanie do szkół objętych wsparciem na kierunkach kształcenia zawodowego lub bycie nauczycielem w szkołach objętych wsparciem,
c)       uzyskanie danych o Uczestniku/-czce, zawartych w formularzu zgłoszeniowym, tj. m.in. płeć, status na rynku pracy, wiek, wykształcenie lub danych, potrzebnych do monitorowania wskaźników kluczowych oraz przeprowadzenia ewaluacji,
9.3.2.         Dodatkowymi kryteriami punktowymi będą:
Średnia ocen z klasy poprzedniej. Osoby z niższą średnią uzyskają większą liczbę punktów w rekrutacji. Punktacja na podstawie średniej wygląda następująco:
·          5<0pkt
·          4,5<1pkt
·          4<1pkt
·          3,5<3pkt
·          3<4pkt
·          2,5<5pkt
·          2 i niżej-6pkt
Podstawowe kryteria wyboru nauczycieli:
1. staż pracy (w latach)
·          0-5<0pkt
·          6-10<1pkt
·          11-15<1pkt
·          15<3pkt
Pierwszeństwo udziału mają Uczniowie, których rodzice pozostają bez pracy (wymagane oświadczenie.), gdzie dochód na osobę w rodzinie: 4 gr. doch./os. na podstawie formularza
a) najniższy dochód gr I-4pkt
b) gr II-3pkt
c) gr III-2pkt
d) najwyższy dochód gr IV-1pkt
Rozstrzygające kryteria dla uczniów/nauczycieli
·         kolejność zgłoszeń
9.3.3.         Brak uzyskania wszystkich wymaganych danych od UP lub jego Rodzica/Opiekuna prawnego (w sytuacji, gdy UP nie posiada zdolności do czynności prawnych), uniemożliwia udział w Projekcie danej osoby i traktowanie jej, jako Uczestnika/-czki Projektu.
9.3.4.         Osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, ma możliwość odmowy podania informacji na temat danych wrażliwych (tj. osoby z niepełnosprawnościami, migranci, osoby obcego pochodzenia i mniejszości, osoby z innych grup w niekorzystnej sytuacji społecznej).
9.3.5.         Niekompletność danych wrażliwych nie oznacza niekwalifikowalności danego Uczestnika/-czki, z wyjątkiem sytuacji, w ramach której odmowa podania informacji, (dotycząca danych wrażliwych, w przypadku Projektu skierowanego do grup charakteryzujących się przedmiotowymi cechami), skutkuje brakiem możliwości weryfikacji kwalifikowalności Uczestnika/-czki oraz prowadzi do niezakwalifikowania się do udziału w Projekcie.
9.3.6.         Komisja Rekrutacyjna, w oparciu o złożone dokumenty rekrutacyjne, wyłoni ostateczną listę Uczestników/-czek.
9.3.7.         W przypadku kilku osób spełniających identyczne kryteria, o zakwalifikowaniu do Projektu decydować będzie data złożenia dokumentów.
9.3.8.         Zgłoszenia na listę podstawową będą przyjmowane do momentu uzyskania wymaganej liczby Uczestników/-czek (164 osób, w tym 164 (836) uczniów i 16 (12K) nauczycieli).
9.3.9.         Osoby, które spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie, ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej UP według kolejności zgłoszeń.
9.4.           Etap IV – Otrzymanie statusu UP:
9.4.1.         Kandydat/-ka staje się Uczestnikiem/-czką Projektu w momencie złożenia, oprócz dokumentów rekrutacyjnych, dodatkowych deklaracji i oświadczeń:
a)         Deklaracji uczestnictwa w Projekcie
b)         Oświadczenia Uczestnika Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z deklaracją, dotyczącą obowiązku przekazania informacji na temat sytuacji Uczestnika/-czki,do 4 tygodni od zakończenia udziału w Projekcie oraz możliwości przyszłego udziału w badaniu ewaluacyjnym.
9.4.2.         Niezłożenie przez Kandydata/-kę w/w dokumentów skutkuje utratą przez niego/nią prawa udziału w Projekcie.
9.4.3.         W przypadku, gdy Kandydat/-ka nie posiada zdolności do czynności prawnych, dopuszczalne jest złożenie deklaracji i oświadczeń w imieniu Kandydata/-ki przez Rodzica/Opiekuna prawnego.
9.4.4.         W/w deklaracje i oświadczenia są dostępne w Biurze Projektu, Biurze Rekrutacji oraz na stronie internetowej http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/
9.4.5.         W/w dokumenty, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu, przyjmowane będą osobiście w Biurze Projektu  i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej (za pomocą skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora wyznaczonego po stronie szkoły.
9.4.6.         Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi..
9.4.7.         Za złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi odpowiedzialność karna z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.5.              Etap V – Rozpoczęcie wsparcia:
9.5.1.   Przekazanie UP informacji na temat wsparcia w Projekcie.
9.5.2.   Przekazanie harmonogramów szkoleń.
9.5.3.  Przekazanie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych.

§5
Prawa i obowiązki Uczestników Projektu
1.       Uczestnik/-czka Projektu spełnia wymagania i akceptuje wszystkie zapisy niniejszego Regulaminu.
2.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się uczestniczyć w prowadzonych w ramach Projektu zadaniach i kursach, akceptując terminy i miejsce, które wyznaczy Organizator Projektu.
3.       Uczestnik/czka Projektu zobowiązany/-a jest do przestrzegania zasad, obowiązujących
na poszczególnych etapach realizacji Projektu.
4.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do punktualności i rzetelności.
5.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do poddania się badaniom ewaluacyjnym Projektu,
w czasie jego trwania.
6.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do uzupełniania wszelkiej dokumentacji, związanej
z realizacją Projektu, a w szczególności do: podpisywania list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń oraz innych dokumentów wskazanych przez Organizatora, a związanych z realizacją Projektu.
7.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do uczestnictwa w minimum 80% zajęć szkoleniowych, pod rygorem skreślenia z listy Uczestników Projektu.
8.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do przystąpienia do egzaminu zewnętrznego, potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (w przypadku zajęć realizowanych przez Partnera
9.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do informowania KoordynatoraProjektu o każdej zmianie danych osobowych, czy danych, dotyczących miejsca zamieszkania.
10.   Udział w Projekcie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.   Udział w Projekcie jest bezpłatny.
§6
Zasady ukończenia oraz rezygnacji z udziału w Projekcie
1.       Uczestnik/-czka Projektu, po zakończeniu wsparcia w ramach Projektu, uzyska zaświadczenie o jego ukończeniu i certyfikat w przypadku zdania egzaminu końcowego. W celu otrzymania w/w dokumentów, Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do uczestnictwa w minimum 80% przewidzianych programem zajęć, pod rygorem skreślenia z listy Uczestników, chyba że zaistnieją nieprzewidziane sytuacje losowe.
2.       Wszelkie nieobecności, przekraczające dopuszczalny limit, wymagają uzasadnienia. W przypadku nieobecności spowodowanej chorobą lub problemami zdrowotnymi, Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do dostarczenia do Biura Projektu/Koordynatora Projektu zwolnienia lekarskiego w przeciągu 5 dni roboczych.
3.       Nieuzasadnione przekroczenie dozwolonego limitu nieobecności jest równoznaczne z rezygnacją UP z dalszego uczestnictwa w Projekcie.
4.       Uczestnik/-czka Projektu ma prawo do rezygnacji z udziału w Projekcie, bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej,tylko w uzasadnionych przypadkach i następuje poprzez przekazanie Organizatorowi pisemnej informacji o tym fakcie (osobiście, faksem, pocztą tradycyjną lub mailem).
5.       Uzasadnione przypadki, o których mowa w pkt. 4 powyżej, mogą wynikać z przyczyn zdrowotnych, losowych lub działania siły wyższej i nie mogły być znane UP w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie.
6.       Organizator zastrzega sobie prawo do skreślenia UP z listy Uczestników Projektu w przypadku naruszenia przez niego/nią zasad niniejszego Regulaminu i/lub zasad współżycia społecznego.
7.       W przypadku, gdy UP zrezygnuje z udziału w Projekcie, utraci prawo uczestnictwa w Projekcie lub zostanie skreślony z listy Uczestników Projektu, na jego miejsce przyjmowany jest pierwszy/‑a Kandydat/-ka z listy rezerwowej, który/-a zadeklaruje chęć udziału w Projekcie i spełni wymogi określone w § 2 ust. 9.
8.       Jeżeli UP z własnej winy nie ukończy szkoleń w ramach Projektu, Organizator może zobowiązać Uczestnika/‑czkę Projektu  do zwrotu kosztów szkolenia, proporcjonalnie do odbytego wsparcia.
9.       Organizator może odstąpić od obciążenia UP kosztami, wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku UP wraz z odpowiednim umotywowaniem (np. zmiana miejsca zamieszkania, długotrwała choroba, zmiana miejsca pracy, itp.).
10.   W przypadku rezygnacji UP z udziału w Projekcie w trakcie jego trwania, Uczestnik/-czka jest zobowiązany/‑a do zwrotu otrzymanych materiałów szkoleniowych.
§ 7
Postanowienia końcowe
1.              Dane osobowe UP będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2.              Administratorem danych osobowych jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie, przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
3.              Wnioskodawca zobowiązuje się przestrzegać zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 nr 100 poz. 1024) w stosunku do powierzonych  i przetwarzanych danych osobowych.
4.              Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.
§ 8
Postanowienia końcowe
1.         Uczestnik/-czka Projektu jest zobowiązany/-a do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.
2.         Regulamin jest dostępny w Biurze Projektu, Biurze Rekrutacji i na podstronie internetowej Projektu: http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
3.         Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie
w przypadku, gdyby było to konieczne z uwagi na zmianę warunków realizacji Projektu, a także
w przypadku pisemnego zalecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony Instytucji Zarządzającej, bądź innych organów lub instytucji uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu, w sytuacji zmiany Wytycznych i innych dokumentów programowych lub w innych uzasadnionych przypadkach.
4.         Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej.
5.         Organizator powiadomi Uczestników/-czki Projektutelefonicznie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bądź elektronicznej, o wszelkich zmianach, dotyczących zasad i warunków wsparcia
 i uczestnictwa w Projekcie. Projektodawca zamieści również odpowiednie informacje na podstronie internetowej Projektu.
http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
6.         W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia wynikające z Umowy o dofinansowanie Projektu nr 105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020, obowiązująceWytyczne programowe, dotyczące systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
7.         Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2017 r. i obowiązuje przez cały czas trwania Projektu.
* - dotyczy tylko nauczycieli
Załączniki:
Zał. nr 1. Formularz rekrutacyjny dla nauczyciela;
Zał. nr 2. Formularz rekrutacyjny dla ucznia;
Zał. nr 3. Deklaracja udziału w Projekcie;
Zał. nr 4. Oświadczenie Uczestnika Projektu;
Zał. nr 5. Zgoda Rodzica-Opiekuna prawnego;
Zał. nr 6. Rezygnacja z projektu;
Zał. nr 7a. Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów SP;
Zał. Nr 7b Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów GP
Zał. nr 8. Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla nauczycieli;
Zał. nr 9. Lista osób zakwalifikowanych do Projektu;
Zał. nr 10. Wykaz szkoleń
Zał. nr 11. Usprawiedliwienie nieobecności SP
      Zał. nr 12. Usprawiedliwienie nieobecności GP

Podpis Dyrektora placówki


...........................................................





[1]Osoby, które w wyniku niepełnosprawności nie są w stanie wypełnić ww. dokumentów aplikacyjnych mają możliwość zgłoszenia chęci uczestnictwa w projekcie przez telefon pod numerem 82 568 01 82

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz