REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
W PROJEKCIE„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
§ 1
Postanowienia
ogólne
1.
Regulamin Projektu stosuje się do Uczestników/-czek,
biorących udział w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”.
2.
Regulamin stosuje się także do wszystkich osób, przy
pomocy których Beneficjent realizuje Projekt,
o którym mowa w ust. 1.
o którym mowa w ust. 1.
3.
Zawarte w Regulaminie rekrutacji
i uczestnictwa w Projekcie sformułowania oznaczają:
·
Beneficjent/Organizator/Wnioskodawca
– Gmina Żmudź wraz z Szkołą
Podstawową w Żmudzi, Gimnazjum Publiczne w Żmudzi.
· Biuro Projektu – Urząd Gminy Żmudź, pok. nr 1
· Biuro Rekrutacji -
sekretariat na terenie szkół/placówek objętych wsparciem.
· Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – dokument, stanowiący wyrażenie
zgody na udział
w Projekcie.
w Projekcie.
· Dokumenty rekrutacyjne – dokumenty, które Kandydat/-ka,
ubiegając się o zakwalifikowanie do Projektu, ma obowiązek złożyć do
Organizatora Projektu/Biura Projektu.
· Kandydat/-ka – osoba ubiegająca się o
zakwalifikowanie do udziału w Projekcie.
· Komisja Rekrutacyjna – komisja odpowiedzialna
za wyłonienie, spośród Kandydatów, grupy Uczestników-/czek Projektu.
· Partner – SYNTEA S. A., ul. Wojciechowska 9a,
20-704 Lublin.
· Projekt – tj. Projekt pn. „Kompetencje kluczowe
dla sukcesu” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja,
kwalifikacje i kompetencje, Działanie,
12.2 Kształcenie ogólne
·
Uczestnik/-czka
Projektu/UP – osoba
zakwalifikowana do udziału w Projekcie przez Komisję Rekrutacyjną, zgodnie z
zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie, która zadeklarowała udział
w Projekcie,podpisując stosowne (określone Regulaminem) dokumenty.
· Zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego - dokument,
stanowiący wyrażenie zgody na udział ucznia w Projekcie, który nie
ukończył 18 lat.
- Strona internetowa Projektu: Informacje na temat projektu publikowane
będą na stronach:http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/,http://www.zmudz.gmina.pl/
- Koordynator Projektu:Łukasz Burak, tel.82 568 01 82 , e-mail:lukasz.burak@zmudz.gmina.pl,
Piotr Chruściel – Syntea S.A., tel. 505 496 594, e-mail: piotr.chrusciel@syntea.pl(koordynator)
6.
Niniejszy
Regulamin określa zasady przeprowadzania rekrutacji i warunki uczestnictwa
w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” oraz prawa i obowiązki
Uczestników/-czek Projektu.
7.
Każda osoba, ubiegająca się o udział
w Projekcie, zobowiązana jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i
dokonać pisemnej akceptacji wszystkich jego postanowień.
8.
Każda osoba, ubiegająca się o udział
w Projekcie, podlega procesowi rekrutacji, który opisany został w § 4
niniejszego Regulaminu.
9.
Ogólny
nadzór nad realizacją Projektu, a także rozstrzyganie spraw, które nie są
uregulowane niniejszym Regulaminem, należy do Koordynatora Projektu.
§ 2
Informacje
o Projekcie
- Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”współfinansowany
jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020,
Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne,
- Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” realizowany jest
na podstawie Umowy o dofinansowanie nr 105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00
podpisanej z Województwem Lubelskim.
3.
Projekt „Kompetencje kluczowe dla
sukcesu” jest Projektem partnerskim. Liderem projektu jest Gmina Żmudź Partnerem
Projektu jest: SYNTEA
S.A., z siedzibą przy ulicy Wojciechowskiej 9a, 20-704 Lublin, wpisana do
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000308412.
4. Projekt realizowany jest na terenie województwa lubelskiego w
okresie od 01.06.2017 r. do 30.06.2018
r.
Celem
głównym Projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego Szkoły Podstawowej w Żmudzi
oraz Gimnazjum Publicznego w gminie Żmudź woj. lubelskie do końca VI.2018r.,
poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych dla 164 uczniów (86 dz. i 78
chł.) i 16 n-li (12K i 4M), mających na celu podniesienie ich kompetencji
kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy,
uwzględniając potrzeby osób niepełnosprawnych oraz poprzez doposażenie pracowni
przedmiotów przyrodniczych i ICT
w sprzęt i pomoce niezbędne do realizacji zajęć, w szkołach objętych wsparciem.
w sprzęt i pomoce niezbędne do realizacji zajęć, w szkołach objętych wsparciem.
1.
Celem szczegółowym
Projektu jest podniesienie, jakości i atrakcyjności kształcenia w dwóch
placówkach edukacyjnych na terenie gminy Żmudź oraz szkoleń dla nauczycieli
kształcenia ogólnego w szkołach objętych wsparciem w Projekcie
2.
Udział
w Projekcie jest bezpłatny.
3.
Projekt obejmuje wsparciem:
§ 2 szkoły/placówki kształcenia ogólnego:
o
Szkoła Podstawowa w Żmudzi
o
Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
§ 16
nauczycieli:
o
9 (8K) nauczycieli w Szkole Podstawowej w Żmudzi
o
7 (4K) nauczycieli w Gimnazjum Publicznym w
Żmudzi
§ 164
uczniów SP, GIM
o
104 (52K) uczniów w Szkole Podstawowej
w Żmudzi
o
60 (34K) uczniów w Gimnazjum Publicznym
w Żmudzi
4. O udział w Projekcie,mogą się ubiegać wyłącznie osoby,
uczęszczające do szkół objętych wsparciem lub nauczyciele zatrudnieni w
jednej z placówek
§ 3
Zasady
organizacji i uczestnictwa w Projekcie
1.
Zajęcia będą realizowane na terenie
województwa lubelskiego.
2.
Zajęcia będą prowadzone według
ustalonych harmonogramów, o których UP zostaną poinformowani z właściwym
wyprzedzeniem.
3.
Organizator zastrzega sobie prawo do
dokonywania zmian w harmonogramie szkoleń oraz zmiany miejsca szkolenia oraz
powiadomi UP o wszelkich zmianach z właściwym wyprzedzeniem.
4.
Pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia oraz materiały
udostępniane UP,będą dostosowane pod kątem
zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji
zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
i równości szans kobiet i mężczyzn w ramach polityki spójności na lata 2014-2020.
i równości szans kobiet i mężczyzn w ramach polityki spójności na lata 2014-2020.
5.
Zajęcia będą prowadzone z
uwzględnieniem wyrównywania szans kobiet i mężczyzn. Prowadzący zajęcia nie
będą prowadzili żadnych działań dyskryminujących i nie będą powielali żadnych
stereotypów związanych z płcią, wiekiem, orientacją seksualną, statusem
społecznym i ekonomicznym, niepełnosprawnością, światopoglądem, przynależnością
etniczną i kulturową oraz wyznaniem.
6.
UPotrzymają materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne.
7.
Podczas realizacji zadań projektowych, nadzór nad ich prawidłową realizacją
i organizacją, sprawuje Koordynator Projektu.
§ 4
Zasady rekrutacji
1.
Rekrutacja do Projektu ma charakter otwarty. Prowadzona będzie zgodnie z
zasadą równości szans, w tym równości płci kobiet i mężczyzn, tj. w Projekcie
mogą uczestniczyć wszyscy spełniający kryteria kwalifikacyjne bez względu na
płeć, niepełnosprawność, światopogląd.
2.
Do Projektu zostanie zrekrutowanych łącznie 164 UP, w tym 132(69K) uczniów
i 16 (12K) nauczycieli ze szkół objętych wsparciem.
3.
Rekrutacja będzie prowadzona w terminie od 28.09.2017 r. do momentu
wyczerpania limitu miejsc.
4.
Kwalifikacji
Uczestników/-czek do Projektu dokona Komisja Rekrutacyjna.
5.
Osoby, które
spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie, ale nie zostaną zakwalifikowane
do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku miejsc, zostaną
umieszczone na liście rezerwowej według kolejności zgłoszeń.
6.
Uczestnicy
Projektu, przed złożeniem dokumentów zgłoszeniowych, mają obowiązek zapoznać
się z treścią niniejszego Regulaminu.
7.
Dokumenty
rekrutacyjne, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu, przyjmowane będą
osobiście w Biurze Projektu i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej
i elektronicznej (w formie skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora
wyznaczonego po stronie szkoły.
8.
O wynikach rekrutacji i zakwalifikowaniu do Projektu UP zostaną
powiadomieni mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio przez nauczycieli,
a nauczyciele przez dyrekcję.
9.
Procedura
rekrutacji obejmuje następujące etapy:
9.1.
Etap I – Ogłoszenie
naboru:
9.1.1.
Zaproszenie Kandydatek/-ów do udziału w Projekcie poprzez akcję promocyjną,
przybliżającą założenia Projektu oraz oferowane formy wsparcia, podczas spotkań
z nauczycielami, uczniami i ich Rodzicami lub Opiekunami prawnymi. Rekrutacja
będzie prowadzona także w sposób pasywny, tj. w formie plakatów i
informacji, umieszczanych na stronie internetowej, dedykowanej na potrzeby
Projektu i stronach internetowych szkół objętych wsparciem, tablicach
informacyjnych w szkołach objętych wsparciem oraz w Urzędzie Gminy Żmudź, jak
i Parafialnie. W przypadku problemów z rekrutacją, nastąpi intensyfikacja działań promocyjnych, poprzez organizowanie dodatkowych spotkań z rodzicami, zaangażowanie większej ilości nauczycieli.
i Parafialnie. W przypadku problemów z rekrutacją, nastąpi intensyfikacja działań promocyjnych, poprzez organizowanie dodatkowych spotkań z rodzicami, zaangażowanie większej ilości nauczycieli.
9.2.
Etap II – Rekrutacja
i zebranie zgłoszeń:
a)
prawidłowo wypełnionych dokumentów
rekrutacyjnych:
·
formularz rekrutacyjny
·
zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego
·
karta preferencji (fakultatywnie)
b)
oraz dostarczenie kopii dokumentów:
·
orzeczenia o niepełnosprawności lub
innego równoważnego dokumentu – tylko osoby niepełnosprawne
Niezłożenie przez Kandydata/-tkę w/w dokumentów skutkuje utratą
przez niego/nią prawa udziału w Projekcie.
9.2.2.
Dokumenty rekrutacyjne,według wzoru Organizatora Projektu,dostępne są w
Biurze Projektu, w Biurze Rekrutacjilub na podstronie internetowej Projektu
http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ i będą przyjmowane
osobiście, za pomocą poczty tradycyjnej lub za pomocą e-mail (w formie
skanu) na adres piotr.chrusciel@syntea.pl lub na inny,
podany przez Koordynatora Projektu po stronie szkoły.
9.2.3.
Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić w języku polskim, w sposób czytelny.
9.2.4.
Przyjmowane będą jedynie kompletne, poprawnie wypełnione dokumenty
rekrutacyjne, opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem potencjalnego
Uczestnika/‑czki i/lub jego/jej
Rodzica/Opiekuna prawnego (w sytuacji, gdy Uczestnik/‑czka Projektu nie posiada
zdolności do czynności prawnych).
9.2.5.
Złożenie
dokumentów nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do Projektu. Złożone
dokumenty nie podlegają zwrotowi. Za złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub
zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi odpowiedzialność karna
z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.3.
Etap III – weryfikacja kwalifikowalności UP:
9.3.1.
Warunkiem kwalifikowalności Uczestnika/-czki Projektu
jest:
a) spełnienie wymogów formalnych – złożenie w terminie kompletu,
prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych i oświadczeń
(w przypadku osób poniżej 18 lat także oświadczenie Rodzica/Opiekuna
prawnego),
b) uczęszczanie do szkół objętych wsparciem na kierunkach
kształcenia zawodowego lub bycie nauczycielem w szkołach objętych
wsparciem,
c) uzyskanie danych o Uczestniku/-czce, zawartych w formularzu
zgłoszeniowym, tj. m.in. płeć, status na rynku pracy, wiek, wykształcenie lub danych,
potrzebnych do monitorowania wskaźników kluczowych oraz przeprowadzenia
ewaluacji,
9.3.2.
Dodatkowymi
kryteriami punktowymi będą:
Średnia ocen z klasy poprzedniej. Osoby z niższą średnią uzyskają
większą liczbę punktów w rekrutacji. Punktacja na podstawie średniej wygląda
następująco:
·
5<0pkt
·
4,5<1pkt
·
4<1pkt
·
3,5<3pkt
·
3<4pkt
·
2,5<5pkt
·
2 i niżej-6pkt
Podstawowe kryteria wyboru nauczycieli:
1. staż pracy (w latach)
·
0-5<0pkt
·
6-10<1pkt
·
11-15<1pkt
·
15<3pkt
Pierwszeństwo udziału mają Uczniowie, których rodzice pozostają
bez pracy (wymagane oświadczenie.), gdzie dochód na osobę w rodzinie: 4 gr.
doch./os. na podstawie formularza
a) najniższy dochód gr I-4pkt
b) gr II-3pkt
c) gr III-2pkt
d) najwyższy dochód gr IV-1pkt
Rozstrzygające kryteria dla uczniów/nauczycieli
·
kolejność zgłoszeń
9.3.3.
Brak
uzyskania wszystkich wymaganych danych od UP lub jego Rodzica/Opiekuna prawnego
(w sytuacji, gdy UP nie posiada zdolności do czynności prawnych), uniemożliwia
udział w Projekcie danej osoby i traktowanie jej, jako Uczestnika/-czki Projektu.
9.3.4.
Osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie,
ma możliwość odmowy podania informacji na temat danych wrażliwych (tj. osoby z
niepełnosprawnościami, migranci, osoby obcego pochodzenia i mniejszości,
osoby z innych grup w niekorzystnej sytuacji społecznej).
9.3.5.
Niekompletność danych wrażliwych nie
oznacza niekwalifikowalności
danego Uczestnika/-czki, z wyjątkiem sytuacji, w ramach której odmowa podania
informacji, (dotycząca danych wrażliwych, w przypadku Projektu skierowanego do
grup charakteryzujących się przedmiotowymi cechami),
skutkuje brakiem możliwości weryfikacji kwalifikowalności Uczestnika/-czki oraz
prowadzi do niezakwalifikowania się do udziału w Projekcie.
9.3.6.
Komisja
Rekrutacyjna, w oparciu o złożone dokumenty rekrutacyjne, wyłoni ostateczną
listę Uczestników/-czek.
9.3.7.
W przypadku kilku osób spełniających
identyczne kryteria, o zakwalifikowaniu do Projektu decydować będzie data
złożenia dokumentów.
9.3.8.
Zgłoszenia na listę podstawową będą
przyjmowane do momentu uzyskania wymaganej liczby Uczestników/-czek (164 osób,
w tym 164 (836) uczniów i 16 (12K) nauczycieli).
9.3.9.
Osoby,
które spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie,
ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku
miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej UP według kolejności zgłoszeń.
9.4.
Etap IV – Otrzymanie statusu UP:
9.4.1.
Kandydat/-ka
staje się Uczestnikiem/-czką Projektu w momencie złożenia, oprócz dokumentów
rekrutacyjnych, dodatkowych deklaracji i oświadczeń:
a)
Deklaracji
uczestnictwa w Projekcie
b)
Oświadczenia Uczestnika
Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z deklaracją, dotyczącą obowiązku przekazania informacji na temat sytuacji Uczestnika/-czki,do 4 tygodni od zakończenia udziału w Projekcie oraz możliwości przyszłego
udziału w badaniu ewaluacyjnym.
9.4.2.
Niezłożenie przez Kandydata/-kę w/w dokumentów skutkuje utratą przez niego/nią
prawa udziału w Projekcie.
9.4.3.
W przypadku,
gdy Kandydat/-ka nie posiada zdolności do czynności prawnych, dopuszczalne jest
złożenie deklaracji i oświadczeń w imieniu Kandydata/-ki przez Rodzica/Opiekuna
prawnego.
9.4.4.
W/w deklaracje i oświadczenia są dostępne w Biurze Projektu, Biurze Rekrutacji oraz na stronie
internetowej http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/
9.4.5.
W/w dokumenty, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu,
przyjmowane będą osobiście w Biurze Projektu
i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej
(za pomocą skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora
wyznaczonego po stronie szkoły.
9.4.6.
Złożone
dokumenty nie podlegają zwrotowi..
9.4.7.
Za złożenie nieprawdziwych
oświadczeń lub zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi
odpowiedzialność karna z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.5.
Etap V – Rozpoczęcie
wsparcia:
9.5.1.
Przekazanie UP informacji na temat
wsparcia w Projekcie.
9.5.2.
Przekazanie harmonogramów szkoleń.
9.5.3.
Przekazanie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych.
§5
Prawa
i obowiązki Uczestników Projektu
1.
Uczestnik/-czka
Projektu spełnia wymagania i akceptuje wszystkie zapisy niniejszego Regulaminu.
2.
Uczestnik/-czka
Projektu zobowiązuje się uczestniczyć w prowadzonych w ramach Projektu
zadaniach i kursach, akceptując terminy i miejsce, które wyznaczy
Organizator Projektu.
3.
Uczestnik/czka Projektu zobowiązany/-a
jest do przestrzegania zasad, obowiązujących
na poszczególnych etapach realizacji Projektu.
na poszczególnych etapach realizacji Projektu.
4.
Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a
jest do punktualności i rzetelności.
5.
Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a
jest do poddania się badaniom ewaluacyjnym Projektu,
w czasie jego trwania.
w czasie jego trwania.
6.
Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje
się do uzupełniania wszelkiej dokumentacji, związanej
z realizacją Projektu, a w szczególności do: podpisywania list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń oraz innych dokumentów wskazanych przez Organizatora, a związanych z realizacją Projektu.
z realizacją Projektu, a w szczególności do: podpisywania list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń oraz innych dokumentów wskazanych przez Organizatora, a związanych z realizacją Projektu.
7.
Uczestnik/-czka Projektu
zobowiązany/-a jest do uczestnictwa w minimum 80% zajęć szkoleniowych,
pod rygorem skreślenia z listy Uczestników Projektu.
8. Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do przystąpienia do
egzaminu zewnętrznego, potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (w przypadku
zajęć realizowanych przez Partnera
9.
Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje
się do informowania KoordynatoraProjektu o każdej zmianie danych osobowych, czy
danych, dotyczących miejsca zamieszkania.
10.
Udział w Projekcie jest
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.
Udział w Projekcie jest bezpłatny.
§6
Zasady
ukończenia oraz rezygnacji z udziału w Projekcie
1.
Uczestnik/-czka Projektu, po
zakończeniu wsparcia w ramach Projektu, uzyska zaświadczenie o jego
ukończeniu i certyfikat w przypadku zdania egzaminu końcowego. W celu
otrzymania w/w dokumentów, Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do
uczestnictwa w minimum 80% przewidzianych programem zajęć, pod rygorem
skreślenia z listy Uczestników, chyba że zaistnieją nieprzewidziane sytuacje
losowe.
2.
Wszelkie nieobecności, przekraczające
dopuszczalny limit, wymagają uzasadnienia. W przypadku nieobecności
spowodowanej chorobą lub problemami zdrowotnymi, Uczestnik/-czka Projektu
zobowiązany/-a jest do dostarczenia do Biura Projektu/Koordynatora Projektu
zwolnienia lekarskiego w przeciągu 5 dni roboczych.
3.
Nieuzasadnione przekroczenie
dozwolonego limitu nieobecności jest równoznaczne z rezygnacją UP z dalszego
uczestnictwa w Projekcie.
4.
Uczestnik/-czka Projektu ma prawo do
rezygnacji z udziału w Projekcie, bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej,tylko
w uzasadnionych przypadkach i następuje poprzez przekazanie Organizatorowi
pisemnej informacji o tym fakcie (osobiście, faksem, pocztą tradycyjną lub mailem).
5.
Uzasadnione przypadki, o których mowa
w pkt. 4 powyżej, mogą wynikać z przyczyn zdrowotnych, losowych lub działania
siły wyższej i nie mogły być znane UP w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie.
6.
Organizator zastrzega sobie prawo do
skreślenia UP z listy Uczestników Projektu w przypadku naruszenia przez
niego/nią zasad niniejszego Regulaminu i/lub zasad współżycia społecznego.
7. W przypadku, gdy UP zrezygnuje z udziału w Projekcie, utraci prawo
uczestnictwa w Projekcie lub zostanie skreślony z listy Uczestników Projektu,
na jego miejsce przyjmowany jest pierwszy/‑a Kandydat/-ka z listy rezerwowej,
który/-a zadeklaruje chęć udziału w Projekcie i spełni wymogi określone w § 2
ust. 9.
8. Jeżeli UP z własnej winy nie ukończy szkoleń w ramach Projektu,
Organizator może zobowiązać Uczestnika/‑czkę Projektu do zwrotu kosztów szkolenia, proporcjonalnie
do odbytego wsparcia.
9.
Organizator może odstąpić od
obciążenia UP kosztami, wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku UP wraz z
odpowiednim umotywowaniem (np. zmiana miejsca zamieszkania, długotrwała
choroba, zmiana miejsca pracy, itp.).
10.
W przypadku
rezygnacji UP z udziału w Projekcie w trakcie jego trwania, Uczestnik/-czka
jest zobowiązany/‑a do zwrotu otrzymanych materiałów szkoleniowych.
§ 7
Postanowienia
końcowe
1.
Dane osobowe UP
będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia monitoringu,
kontroli i ewaluacji Projektu „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2.
Administratorem
danych osobowych jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarząd
Województwa Lubelskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego
w Lublinie, przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
3.
Wnioskodawca
zobowiązuje się przestrzegać zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w
sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków
technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy
informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 nr 100
poz. 1024) w stosunku do powierzonych i
przetwarzanych danych osobowych.
4.
Podanie
danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z
brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.
§ 8
Postanowienia
końcowe
1.
Uczestnik/-czka Projektu jest
zobowiązany/-a do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.
2.
Regulamin jest dostępny w Biurze
Projektu, Biurze Rekrutacji i na podstronie internetowej Projektu: http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których
realizowane będzie wsparcie.
3.
Organizator zastrzega sobie prawo do
wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie
w przypadku, gdyby było to konieczne z uwagi na zmianę warunków realizacji Projektu, a także
w przypadku pisemnego zalecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony Instytucji Zarządzającej, bądź innych organów lub instytucji uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu, w sytuacji zmiany Wytycznych i innych dokumentów programowych lub w innych uzasadnionych przypadkach.
w przypadku, gdyby było to konieczne z uwagi na zmianę warunków realizacji Projektu, a także
w przypadku pisemnego zalecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony Instytucji Zarządzającej, bądź innych organów lub instytucji uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu, w sytuacji zmiany Wytycznych i innych dokumentów programowych lub w innych uzasadnionych przypadkach.
4.
Wszelkie zmiany niniejszego
Regulaminu wymagają formy pisemnej.
5.
Organizator powiadomi Uczestników/-czki
Projektutelefonicznie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bądź
elektronicznej, o wszelkich zmianach, dotyczących zasad i warunków wsparcia
i uczestnictwa w Projekcie. Projektodawca zamieści również odpowiednie informacje na podstronie internetowej Projektu. http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
i uczestnictwa w Projekcie. Projektodawca zamieści również odpowiednie informacje na podstronie internetowej Projektu. http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
6.
W sprawach nieuregulowanych
niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia wynikające z Umowy
o dofinansowanie Projektu nr 105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00 w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020,
obowiązująceWytyczne programowe, dotyczące systemu wdrażania Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przepisy prawa powszechnie
obowiązującego.
7.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z
dniem 01.09.2017 r. i obowiązuje przez cały czas trwania Projektu.
* - dotyczy
tylko nauczycieli
Załączniki:
Zał. nr 1.
Formularz rekrutacyjny dla nauczyciela;
Zał. nr 2.
Formularz rekrutacyjny dla ucznia;
Zał. nr 3.
Deklaracja udziału w Projekcie;
Zał. nr 4.
Oświadczenie Uczestnika Projektu;
Zał. nr 5.
Zgoda Rodzica-Opiekuna prawnego;
Zał. nr 6. Rezygnacja
z projektu;
Zał. nr 7a. Ankieta
dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów SP;
Zał. Nr 7b
Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów GP
Zał. nr 8. Ankieta
dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla nauczycieli;
Zał. nr 9. Lista
osób zakwalifikowanych do Projektu;
Zał. nr 10.
Wykaz szkoleń
Zał. nr 11. Usprawiedliwienie
nieobecności SP
Zał. nr 12.
Usprawiedliwienie nieobecności GP
Podpis Dyrektora placówki
[1]Osoby, które w wyniku niepełnosprawności nie są w stanie wypełnić
ww. dokumentów aplikacyjnych mają możliwość zgłoszenia chęci uczestnictwa w
projekcie przez telefon pod numerem 82 568 01 82
Załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
„Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY UCZESTNIKA – UCZNIA/UCZENNICY
Nazwa
i adres szkoły:
|
Klasa:
|
|||||||
Imię
(imiona):
|
Nazwisko:
|
|||||||
PESEL:
|
Data
urodzenia:
|
|||||||
Płeć:
|
□ kobieta
|
□ mężczyzna
|
||||||
Orzeczenie
z poradni
|
□ TAK
|
□ NIE
|
||||||
pedagogiczno-psychologicznej:
|
Rodzaj orzeczenia…………………………………………………………………………
|
|||||||
Adres zamieszkania
|
||||||||
Ulica:
|
Nr
domu/lokalu:
|
|||||||
Województwo:
|
Powiat:
|
|||||||
Miejscowość
i kod pocztowy:
|
Kraj:
|
|||||||
Imię
opiekuna prawnego:
|
Nazwisko
opiekuna
|
|||||||
prawnego:
|
||||||||
Telefon
kontaktowy opiekuna
|
E-mail
opiekuna
|
|||||||
prawnego:
|
prawnego:
|
|||||||
Status
osoby na rynku pracy w
|
||||||||
chwili
przystąpienia do projektu:
|
Osoba bierna zawodowo,
osoba ucząca się.
|
|||||||
Osoba należąca do mniejszości
|
||||||||
narodowej lub etnicznej,
migrant
|
□ TAK
|
□ NIE
|
□ ODMOWA PODANIA INFORMACJI
|
|||||
osoba
obcego pochodzenia:
|
||||||||
Osoba
bezdomna lub dotknięta
|
||||||||
wykluczeniem
z dostępu do
|
□ TAK
|
□ NIE
|
||||||
mieszkań:
|
||||||||
Osoba z
niepełnosprawnościami:
|
□ TAK
|
□ NIE
|
□ ODMOWA PODANIA INFORMACJI
|
|||||
Osoba
przebywająca w
|
□ TAK
|
□ NIE
|
||||||
gospodarstwie
domowym bez
|
||||||||
osób
pracujących:
|
||||||||
Osoba
przebywająca w
|
||||||||
gospodarstwie domowym bez
|
||||||||
osób pracujących -
|
||||||||
w tym w gospodarstwie
domowym
|
||||||||
z dziećmi pozostającymi
|
□ TAK
|
□ NIE
|
||||||
na utrzymaniu:
|
||||||||
ODPOWIEDŹ
JEŚLI
|
||||||||
ODPOWIEDZIANO
TAK NA
|
||||||||
POPRZEDNIE PYTANIE
|
||||||||
Osoba
żyjąca
|
||||||||
w
gospodarstwie domowym
|
||||||||
składającym się z jednej
osoby
|
□ TAK
|
□ NIE
|
||||||
dorosłej
i dzieci pozostających na
|
||||||||
utrzymaniu:
|
||||||||
Osoba
w innej, niekorzystnej
|
||||||||
sytuacji
społecznej (innej niż
|
□ TAK
|
□ NIE
|
□ ODMOWA PODANIA
INFORMACJI
|
|||||
wymienione
powyżej):
|
||||||||
Miejscowość
i data:
|
Podpis
opiekuna
|
|||||||
prawnego:
|
||||||||
Ja niżej podpisany oświadczam, że:
- zostałem/am
poinformowany/a, że niezłożenie niniejszego formularza rekrutacyjnego nie jest
jednoznaczne z zakwalifikowaniem się mojego dziecka do udziału w projekcie,
- moje dziecko
nie uczestniczy w projekcie tego samego typu lub o podobnej tematyce, co projekt
„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”,
- wyrażam zgodę
na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Żmudź/ Szkołę Podstawową w
Żmudzi, Gimnazjum w Żmudzi oraz Syntea S.A. na potrzeby rekrutacji.
Oświadczam, iż jestem
świadomy/a odpowiedzialności za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą oraz
potwierdzam,
że wszystkie dane
podane przeze mnie są prawdziwe.
……………………………………
|
…………………………………………..
|
Miejscowość i data
|
Podpis opiekuna prawnego
|
………………………………………………
Podpis
uczestnika
Uwaga: wszystkie pola są
wymagane!
Załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji
i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
Deklaracjauczestnictwawprojekcie
Ja,niżejpodpisany(-a)
…………………………………………………………………………………………………………………………
(Imięinazwisko)
…………………………………………………………………………………………………………………………………
(adreszamieszkania,PESEL)
deklarujęudziałwprojekcie„Kompetencje kluczowe
dla sukcesu”realizowanymoddnia
1.06.2017 r.dodnia30.06.2018r.przezGminę Żmudźw partnerstwie z Syntea S.A. wramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na
lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Numer i nazwa Osi priorytetowej:12 Edukacja,
kwalifikacje i kompetencje, Działanie:12.2Kształcenie ogólne.
Jednocześnieoświadczam,iż:
1. Spełniam
kryteriakwalifikowalnościuprawniającemnie doudziałuwprojekcie.
2. Zapoznałem(-am)się z
regulaminemniniejszego Projektu iwpełni
goakceptuję.
3. Przekazaneprzezemniedane są zgodnez
prawdą.
4. Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych oraz publikowanie mojego wizerunku w celach realizacji i
promocji projektu.
………………………….……………………………………
Data iczytelnypodpisUczestnikaprojektu
……………………………………………………………………….
|
Czytelny podpis
rodzica/opiekuna prawnego*
|
|
|
|
* Podpis
rodzica/opiekuna prawnego wymagany w przypadku, gdy Uczestnik projektu jest
osobą niepełnoletnią.
Załącznik nr 4 do
Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „kompetencje kluczowe dla sukcesu”
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU
W związku z przystąpieniem do Projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” oświadczam, że przyjmuję
do wiadomości, iż:
1.
Administratorem moich danych osobowych w
odniesieniu do zbioru pn. „Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
na lata 2014-2020” jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
Lubelskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w
Lublinie przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
2.
Moje dane osobowe przetwarzane są na podstawie
art. 23 ust. 1 pkt 2 lub art. 27 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.). Dane
osobowe są niezbędne dla realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (dalej: RPO WL 2014-2020) na podstawie:
a)
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne
przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na
rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i
Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu
Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające
rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013,
str. 320, z późn. zm.),
b)
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) Nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego
Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006
(Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470),
c)
Ustawy z 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji
programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej
2014–2020 (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146),
d)
Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr
1011/2014 z dnia 22 września 2014 r., ustanawiającego szczegółowe przepisy
wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013
w odniesieniu do wzorów, służących do przekazywania Komisji określonych
informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między
beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i
pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1).
3. Moje
dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu pn. „Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności
wydatków, udzielenia wsparcia, zarządzania, monitoringu, ewaluacji, kontroli,
audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach
RPO WL 2014-2020.
4. Moje
dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Beneficjentowi realizującemu
Projekt (Szkoła Podstawowa w
Żmudzi, Publiczne Gimnazjum w Żmudzi, Urząd Gminy Zmudź)
oraz Partnerowi - Syntea Spółka Akcyjna, ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublinoraz podmiotom,
które na zlecenie Beneficjenta oraz Partnera uczestniczą w realizacji Projektu.
5. Moje
dane osobowe mogą zostać powierzone specjalistycznym podmiotom, realizującym
badania ewaluacyjne, kontrole i audyt a w ramach RPO WL 2014-2020 na zlecenie
Instytucji Zarządzającej, Beneficjenta i Partnera.
6. Podanie
danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem
możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.
7. W
terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w Projekcie przekażę Beneficjentowi
dane, dotyczące mojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału
w kształceniu lub szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia
kompetencji.
8.
Mam prawo dostępu do treści swoich danych
osobowych i ich poprawiania.
………………………………………………………. …………………………………………..………………...
(Data i miejscowość) (Czytelny
podpis Uczestnika Projektu[*])
…..…………………………………………………………..
(Czytelny
podpis Rodzica/Opiekuna prawnego)
[*]W przypadku Deklaracji
uczestnictwa osoby małoletniej, oświadczenie powinno zostać również podpisane
przez jej Rodzica/Opiekuna prawnego.
Załącznik nr 5 do
Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
Zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego
na uczestnictwo w Projekcie
Ja, niżej podpisana/-y …………………………………………………………………………………………….………………………….…
(Imię i
nazwisko)
deklaruję udział mojego dziecka................................................................................................................
(Imię i nazwisko)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(adres
zamieszkania, PESEL dziecka oraz numer kontaktowy Rodzica/Opiekuna prawnego)
w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”realizowanym
od dnia 01.06.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. przez Gminę Żmudźw
partnerstwie z Syntea S.A., wspófinansowanym ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego
na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 12
edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 kształcenie ogólne
Jednocześnie oświadczam, iż:
1.
Moje dziecko spełnia kryterium kwalifikowalności,
uprawniające do udziału w Projekcie, tzn. jest uczniem szkoły objętej
wsparciem.
2.
Zapoznałam/-em się z Regulaminem niniejszego Projektu
i w pełni go akceptuję.
3.
Przyjmuję do wiadomości, że wyżej wymienione dane
osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu ewaluacji, zarządzania, kontroli,
audytu oraz sprawozdawczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
(RPO WL).
……………………………………..………………………. ……………………………………..……………………………….
(Data i miejscowość) (Czytelny
podpis Rodzica/Opiekuna prawnego)
Załącznik nr 6 do
Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
OŚWIADCZENIE
UCZESTNIKA PROJEKTU
O REZYGNACJI Z
UDZIAŁU W PROJEKCIE
„Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
Ja
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko)
oświadczam, że z dniem ……………………………………………..rezygnuję
z uczestnictwa w Projekcie pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”.
Przyczyną
rezygnacji jest (proszę o zaznaczenie krzyżykiem):
□ przyczyna
zdrowotna, która nie mogła być znana
Uczestnikowi Projektu w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie;
□ działanie
siły wyższej, np.
powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca itp., które nie mogło być
znane Uczestnikowi Projektu w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(uzasadnienie)
□ inna:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
(uzasadnienie)
…………………………………………………… ……………………….…………………………………..
(miejscowość
i data) (podpis czytelny Uczestnika Projektu)
Załącznik nr 7b
do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
Ankieta
dotycząca
zgłoszenia chęci uczestnictwa w zajęciach pozalekcyjnych i pozaszkolnych w
ramach projektu
pn. „Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….
Prosimy o wybranie zajęć, w których chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć
poprzez zakreślenie X w polu wyboru
Lp.
|
Nazwa szkolenia
|
Pole wyboru
|
1.
|
Kompetencje cyfrowe DigComp
|
|
2.
|
VCC Multimedia w reklamie
|
|
3.
|
VCC Programy biurowe w
administracji
|
|
Zajęcia wyrównawcze
|
||
4.
|
J. angielski
|
|
5.
|
Matematyka
|
|
6.
|
Geografia
|
|
7.
|
Chemia
|
|
8.
|
Fizyka
|
|
Zajęcia rozwijające
|
||
9.
|
Matematyka
|
|
10.
|
Biologia
|
|
11.
|
Chemia
|
|
Ja, niżej podpisany wyrażam chęć uczestnictwa w
wyżej zaznaczonych zajęciach pozalekcyjnych w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
…………………………………………………………………………..
Miejscowość i
dataPodpis uczestnika
……..………………………..
Podpis opiekuna prawnego
Załącznik nr 8 do
Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
Ankieta
dotycząca zgłoszenia chęci uczestnictwa w
zajęciach dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….
Prosimy o wybranie zajęć, w
których chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć poprzez zakreślenie X w polu wyboru
Lp.
|
Nazwa szkolenia
|
Pole wyboru
|
1.
|
Wykorzystanie MS Office w
praktyce
|
|
2.
|
TIK w pracy nauczyciela
|
|
Ja, niżej podpisany wyrażam chęć uczestnictwa w
wyżej zaznaczonych zajęciach dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
…………………………………………………………………………..
Miejscowość i
dataPodpis uczestnika
Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
WYKAZ SZKOLEŃ I ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH PRZEWIDZIANYCH DO
REALIZACJI W RAMACH PROJEKTU
WYKAZ SZKOLEŃ DLA UCZNIÓW – Szkoła Podstawowa w Żmudzi
|
||||
Lp.
|
Nazwa szkolenia
|
Liczba grup
|
Liczba godzin
|
Liczba osób
|
1.
|
VCC Multimedia w reklamie
|
2
|
120
|
20
|
2.
|
Kompetencje cyfrowe Dig Comp ( 3 obszary: Komunikacja, Tworzenie
treści, Bezpieczeństwo), poziom A
|
2
|
120
|
20
|
3.
|
Programy biurowe w administracji
|
1
|
60
|
10
|
4.
|
Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego
|
3
|
90
|
24
|
5.
|
Zajęcia wyrównawcze z matematyki
|
5
|
150
|
40
|
6.
|
Zajęcia wyrównawcze z przyrody
|
5
|
150
|
40
|
7.
|
Indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe
|
20
|
3h/ na osobę
|
20
|
8.
|
Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe
|
1
|
20
|
10
|
WYKAZ SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI – Szkoła Podstawowa w Żmudzi
|
||||
1.
|
Wykorzystanie MS Office 365 w praktyce
|
1
|
20
|
5
|
2.
|
VCC TIK w pracy nauczyciela
|
1
|
60
|
6
|
WYKAZ SZKOLEŃ DLA UCZNIÓW – Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
|
||||
Lp.
|
Nazwa szkolenia
|
Liczba grup
|
Liczba godzin
|
Liczba osób
|
1.
|
VCC Multimedia w reklamie
|
2
|
120
|
20
|
2.
|
Kompetencje cyfrowe Dig Comp ( 3 obszary: Komunikacja, Tworzenie
treści, Bezpieczeństwo), poziom A
|
1
|
60
|
10
|
3.
|
VCC Grafik komputerowy
|
1
|
60
|
10
|
4.
|
Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego
|
2
|
60
|
14
|
5.
|
Zajęcia wyrównawcze z matematyki
|
2
|
60
|
14
|
6.
|
Zajęcia wyrównawcze z geografii
|
2
|
60
|
14
|
7.
|
Zajęcia wyrównawcze z chemii
|
2
|
60
|
14
|
8.
|
Zajęcia wyrównawcze z fizyki
|
2
|
60
|
14
|
9.
|
Zajęcia rozwijające z matematyki
|
1
|
30
|
7
|
10
|
Zajęcia rozwijające z biologii
|
2
|
60
|
14
|
11.
|
Zajęcia rozwijające z chemii
|
1
|
30
|
6
|
12.
|
Indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe
|
60
|
3h/ na osobę
|
60
|
13.
|
Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe
|
6
|
60
|
60
|
WYKAZ SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI – Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
|
||||
1.
|
Wykorzystanie MS Office w praktyce
|
1
|
20
|
7
|
2.
|
VCC TIK w pracy nauczyciela
|
1
|
60
|
7
|
Załącznik
nr 12 do Regulaminu rekrutacji i
uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”
„Kompetencje
kluczowe dla sukcesu”
DyrektorGimnazjum Publicznegow Żmudzi
Usprawiedliwienie
nieobecności na zajęciach
Zgodnie z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa
uczniów/uczennic Gimnazjum Publicznegow Żmudzi w
projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” usprawiedliwiam nieobecność
mojego dziecka:
……………………………………………………………………………………….….……(imię i
nazwisko dziecka)
na zajęciach dodatkowych………………………………………………………………………..……(nazwa zajęć)
realizowanych w dniu …………………………………..……………… (data zajęć) z powodu:
………………………………………………………………………………………………………………………….…
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
....................................................... ..........................................................
Miejscowość i data Czytelny podpis opiekuna prawnego
Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.
OdpowiedzUsuń