PROJEKT

REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
W PROJEKCIE„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”

§ 1
Postanowienia ogólne
1.       Regulamin Projektu stosuje się do Uczestników/-czek, biorących udział w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”.
2.       Regulamin stosuje się także do wszystkich osób, przy pomocy których Beneficjent realizuje Projekt,
o którym mowa w ust. 1.
3.       Zawarte w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie sformułowania oznaczają:
·         Beneficjent/Organizator/Wnioskodawca – Gmina Żmudź wraz z Szkołą Podstawową w Żmudzi, Gimnazjum Publiczne w Żmudzi.
·       Biuro Projektu – Urząd Gminy Żmudź, pok. nr 1
·       Biuro Rekrutacji -  sekretariat na terenie szkół/placówek objętych wsparciem.
·       Deklaracja uczestnictwa w Projekcie – dokument, stanowiący wyrażenie zgody na udział
w Projekcie.
·       Dokumenty rekrutacyjne – dokumenty, które Kandydat/-ka, ubiegając się o zakwalifikowanie do Projektu, ma obowiązek złożyć do Organizatora Projektu/Biura Projektu.
·       Kandydat/-ka – osoba ubiegająca się o zakwalifikowanie do udziału w Projekcie.
·       Komisja Rekrutacyjna – komisja odpowiedzialna za wyłonienie, spośród Kandydatów, grupy Uczestników-/czek Projektu.
·       Partner – SYNTEA S. A., ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin.
·       Projekt – tj. Projekt pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie, 12.2 Kształcenie ogólne
·       Uczestnik/-czka Projektu/UP – osoba zakwalifikowana do udziału w Projekcie przez Komisję Rekrutacyjną, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie, która zadeklarowała udział w Projekcie,podpisując stosowne (określone Regulaminem) dokumenty.
·       Zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego - dokument, stanowiący wyrażenie zgody na udział ucznia w Projekcie, który nie ukończył 18 lat.
  1. Strona internetowa Projektu: Informacje na temat projektu publikowane będą na stronach:http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/,http://www.zmudz.gmina.pl/
  2. Koordynator Projektu:Łukasz Burak, tel.82 568 01 82 , e-mail:lukasz.burak@zmudz.gmina.pl,
    Piotr Chruściel – Syntea S.A., tel. 505 496 594, e-mail:
    piotr.chrusciel@syntea.pl(koordynator)
6.         Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzania rekrutacji i warunki uczestnictwa w Projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” oraz prawa i obowiązki Uczestników/-czek Projektu.
7.         Każda osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, zobowiązana jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i dokonać pisemnej akceptacji wszystkich jego postanowień.
8.         Każda osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, podlega procesowi rekrutacji, który opisany został w § 4 niniejszego Regulaminu.
9.       Ogólny nadzór nad realizacją Projektu, a także rozstrzyganie spraw, które nie są uregulowane niniejszym Regulaminem, należy do Koordynatora Projektu.
§ 2
Informacje o Projekcie
  1. Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne,
  2. Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” realizowany jest na podstawie Umowy o dofinansowanie nr  105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00 podpisanej z Województwem Lubelskim.
3.         Projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” jest Projektem partnerskim. Liderem projektu jest Gmina Żmudź Partnerem Projektu jest: SYNTEA S.A., z siedzibą przy ulicy Wojciechowskiej 9a, 20-704 Lublin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000308412.
4.       Projekt realizowany jest na terenie województwa lubelskiego w okresie od 01.06.2017 r. do 30.06.2018 r.
Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego Szkoły Podstawowej w Żmudzi oraz Gimnazjum Publicznego w gminie Żmudź woj. lubelskie do końca VI.2018r., poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych dla 164 uczniów (86 dz. i 78 chł.) i 16 n-li (12K i 4M), mających na celu podniesienie ich kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, uwzględniając potrzeby osób niepełnosprawnych oraz poprzez doposażenie pracowni przedmiotów przyrodniczych i ICT
w sprzęt i pomoce niezbędne do realizacji zajęć, w szkołach objętych wsparciem.
1.       Celem szczegółowym Projektu jest podniesienie, jakości i atrakcyjności kształcenia w dwóch placówkach edukacyjnych na terenie gminy Żmudź oraz szkoleń dla nauczycieli kształcenia ogólnego w szkołach objętych wsparciem w Projekcie
2.       Udział w Projekcie jest bezpłatny.
3.       Projekt obejmuje wsparciem:
§   2 szkoły/placówki kształcenia ogólnego:
o   Szkoła Podstawowa w Żmudzi
o   Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
§  16 nauczycieli:
o    9 (8K) nauczycieli w Szkole Podstawowej w Żmudzi
o    7 (4K) nauczycieli w Gimnazjum Publicznym w Żmudzi
§  164 uczniów SP, GIM
o    104 (52K) uczniów w  Szkole Podstawowej w Żmudzi
o    60 (34K) uczniów w  Gimnazjum Publicznym w Żmudzi
4.       O udział w Projekcie,mogą się ubiegać wyłącznie osoby, uczęszczające do szkół objętych wsparciem lub nauczyciele zatrudnieni w jednej z placówek
5.       W ramach Projektu Uczestnicy zostaną objęci wsparciem w postaci szkoleń i kursów, prowadzących do rozwoju kompetencji cyfrowych, zajęć rozwijających i wyrównawczych z przedmiotów matematycznych, przyrodniczych i językowych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego.
§ 3
Zasady organizacji i uczestnictwa w Projekcie
1.       Zajęcia będą realizowane na terenie województwa lubelskiego.
2.       Zajęcia będą prowadzone według ustalonych harmonogramów, o których UP zostaną poinformowani z właściwym wyprzedzeniem.
3.       Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie szkoleń oraz zmiany miejsca szkolenia oraz powiadomi UP o wszelkich zmianach z właściwym wyprzedzeniem.
4.       Pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia oraz materiały udostępniane UP,będą dostosowane pod kątem zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
i równości szans kobiet i mężczyzn w ramach polityki spójności na lata 2014-2020.
5.       Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem wyrównywania szans kobiet i mężczyzn. Prowadzący zajęcia nie będą prowadzili żadnych działań dyskryminujących i nie będą powielali żadnych stereotypów związanych z płcią, wiekiem, orientacją seksualną, statusem społecznym i ekonomicznym, niepełnosprawnością, światopoglądem, przynależnością etniczną i kulturową oraz wyznaniem.
6.       UPotrzymają materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne.
7.       Podczas realizacji zadań projektowych, nadzór nad ich prawidłową realizacją i organizacją, sprawuje Koordynator Projektu.
§ 4
Zasady rekrutacji
1.       Rekrutacja do Projektu ma charakter otwarty. Prowadzona będzie zgodnie z zasadą równości szans, w tym równości płci kobiet i mężczyzn, tj. w Projekcie mogą uczestniczyć wszyscy spełniający kryteria kwalifikacyjne bez względu na płeć, niepełnosprawność, światopogląd.
2.       Do Projektu zostanie zrekrutowanych łącznie 164 UP, w tym 132(69K) uczniów i 16 (12K) nauczycieli ze szkół objętych wsparciem.
3.       Rekrutacja będzie prowadzona w terminie od 28.09.2017 r. do momentu wyczerpania limitu miejsc.
4.       Kwalifikacji Uczestników/-czek do Projektu dokona Komisja Rekrutacyjna.
5.       Osoby, które spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie, ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej według kolejności zgłoszeń.
6.       Uczestnicy Projektu, przed złożeniem dokumentów zgłoszeniowych, mają obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
7.       Dokumenty rekrutacyjne, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu, przyjmowane będą osobiście w Biurze Projektu i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej (w formie skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora wyznaczonego po stronie szkoły.
8.       O wynikach rekrutacji i zakwalifikowaniu do Projektu UP zostaną powiadomieni mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio przez nauczycieli, a nauczyciele przez dyrekcję.
9.       Procedura rekrutacji obejmuje następujące etapy:
9.1.              Etap I – Ogłoszenie naboru:
9.1.1.            Zaproszenie Kandydatek/-ów do udziału w Projekcie poprzez akcję promocyjną, przybliżającą założenia Projektu oraz oferowane formy wsparcia, podczas spotkań z nauczycielami, uczniami i ich Rodzicami lub Opiekunami prawnymi. Rekrutacja będzie prowadzona także w sposób pasywny, tj. w formie plakatów i informacji, umieszczanych na stronie internetowej, dedykowanej na potrzeby Projektu i stronach internetowych szkół objętych wsparciem, tablicach informacyjnych w szkołach objętych wsparciem oraz w Urzędzie Gminy Żmudź, jak
i Parafialnie. W przypadku problemów z rekrutacją, nastąpi intensyfikacja działań promocyjnych, poprzez organizowanie dodatkowych spotkań z rodzicami, zaangażowanie większej ilości nauczycieli.
9.2.              Etap II – Rekrutacja i zebranie zgłoszeń:
9.2.1.              Warunkiem zgłoszenia chęci udziału w Projekcie jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych[1]:
a)      prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych:
·       formularz rekrutacyjny
·       zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego
·       karta preferencji (fakultatywnie)
b)     oraz dostarczenie kopii dokumentów:
·         orzeczenia o niepełnosprawności lub innego równoważnego dokumentu – tylko osoby niepełnosprawne
Niezłożenie przez Kandydata/-tkę w/w dokumentów skutkuje utratą przez niego/nią prawa udziału w Projekcie.
9.2.2.  Dokumenty rekrutacyjne,według wzoru Organizatora Projektu,dostępne są w Biurze Projektu, w Biurze Rekrutacjilub na podstronie internetowej Projektu http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ i będą przyjmowane osobiście, za pomocą poczty tradycyjnej lub za pomocą e-mail (w formie skanu) na adres piotr.chrusciel@syntea.pl lub na inny, podany przez Koordynatora Projektu po stronie szkoły.
9.2.3.            Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić w języku polskim, w sposób czytelny.
9.2.4.            Przyjmowane będą jedynie kompletne, poprawnie wypełnione dokumenty rekrutacyjne, opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem potencjalnego Uczestnika/‑czki i/lub jego/jej Rodzica/Opiekuna prawnego (w sytuacji, gdy Uczestnik/‑czka Projektu nie posiada zdolności do czynności prawnych).
9.2.5.            Złożenie dokumentów nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do Projektu. Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi. Za złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi odpowiedzialność karna z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.3.              Etap III –  weryfikacja kwalifikowalności UP:
9.3.1.   Warunkiem kwalifikowalności Uczestnika/-czki Projektu jest:
a)      spełnienie wymogów formalnych – złożenie w terminie kompletu, prawidłowo wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych i oświadczeń (w przypadku osób poniżej 18 lat także oświadczenie Rodzica/Opiekuna prawnego),
b)      uczęszczanie do szkół objętych wsparciem na kierunkach kształcenia zawodowego lub bycie nauczycielem w szkołach objętych wsparciem,
c)       uzyskanie danych o Uczestniku/-czce, zawartych w formularzu zgłoszeniowym, tj. m.in. płeć, status na rynku pracy, wiek, wykształcenie lub danych, potrzebnych do monitorowania wskaźników kluczowych oraz przeprowadzenia ewaluacji,
9.3.2.         Dodatkowymi kryteriami punktowymi będą:
Średnia ocen z klasy poprzedniej. Osoby z niższą średnią uzyskają większą liczbę punktów w rekrutacji. Punktacja na podstawie średniej wygląda następująco:
·          5<0pkt
·          4,5<1pkt
·          4<1pkt
·          3,5<3pkt
·          3<4pkt
·          2,5<5pkt
·          2 i niżej-6pkt
Podstawowe kryteria wyboru nauczycieli:
1. staż pracy (w latach)
·          0-5<0pkt
·          6-10<1pkt
·          11-15<1pkt
·          15<3pkt
Pierwszeństwo udziału mają Uczniowie, których rodzice pozostają bez pracy (wymagane oświadczenie.), gdzie dochód na osobę w rodzinie: 4 gr. doch./os. na podstawie formularza
a) najniższy dochód gr I-4pkt
b) gr II-3pkt
c) gr III-2pkt
d) najwyższy dochód gr IV-1pkt
Rozstrzygające kryteria dla uczniów/nauczycieli
·         kolejność zgłoszeń
9.3.3.         Brak uzyskania wszystkich wymaganych danych od UP lub jego Rodzica/Opiekuna prawnego (w sytuacji, gdy UP nie posiada zdolności do czynności prawnych), uniemożliwia udział w Projekcie danej osoby i traktowanie jej, jako Uczestnika/-czki Projektu.
9.3.4.         Osoba, ubiegająca się o udział w Projekcie, ma możliwość odmowy podania informacji na temat danych wrażliwych (tj. osoby z niepełnosprawnościami, migranci, osoby obcego pochodzenia i mniejszości, osoby z innych grup w niekorzystnej sytuacji społecznej).
9.3.5.         Niekompletność danych wrażliwych nie oznacza niekwalifikowalności danego Uczestnika/-czki, z wyjątkiem sytuacji, w ramach której odmowa podania informacji, (dotycząca danych wrażliwych, w przypadku Projektu skierowanego do grup charakteryzujących się przedmiotowymi cechami), skutkuje brakiem możliwości weryfikacji kwalifikowalności Uczestnika/-czki oraz prowadzi do niezakwalifikowania się do udziału w Projekcie.
9.3.6.         Komisja Rekrutacyjna, w oparciu o złożone dokumenty rekrutacyjne, wyłoni ostateczną listę Uczestników/-czek.
9.3.7.         W przypadku kilku osób spełniających identyczne kryteria, o zakwalifikowaniu do Projektu decydować będzie data złożenia dokumentów.
9.3.8.         Zgłoszenia na listę podstawową będą przyjmowane do momentu uzyskania wymaganej liczby Uczestników/-czek (164 osób, w tym 164 (836) uczniów i 16 (12K) nauczycieli).
9.3.9.         Osoby, które spełnią kryteria uczestnictwa w Projekcie, ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Projekcie z powodu braku miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej UP według kolejności zgłoszeń.
9.4.           Etap IV – Otrzymanie statusu UP:
9.4.1.         Kandydat/-ka staje się Uczestnikiem/-czką Projektu w momencie złożenia, oprócz dokumentów rekrutacyjnych, dodatkowych deklaracji i oświadczeń:
a)         Deklaracji uczestnictwa w Projekcie
b)         Oświadczenia Uczestnika Projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z deklaracją, dotyczącą obowiązku przekazania informacji na temat sytuacji Uczestnika/-czki,do 4 tygodni od zakończenia udziału w Projekcie oraz możliwości przyszłego udziału w badaniu ewaluacyjnym.
9.4.2.         Niezłożenie przez Kandydata/-kę w/w dokumentów skutkuje utratą przez niego/nią prawa udziału w Projekcie.
9.4.3.         W przypadku, gdy Kandydat/-ka nie posiada zdolności do czynności prawnych, dopuszczalne jest złożenie deklaracji i oświadczeń w imieniu Kandydata/-ki przez Rodzica/Opiekuna prawnego.
9.4.4.         W/w deklaracje i oświadczenia są dostępne w Biurze Projektu, Biurze Rekrutacji oraz na stronie internetowej http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/, http://www.sp-zmudz.pl/, http://gimnazjumwzmudzi.blogspot.com/
9.4.5.         W/w dokumenty, na wzorze przekazanym przez Organizatora Projektu, przyjmowane będą osobiście w Biurze Projektu  i Biurze Rekrutacji, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej (za pomocą skanu) na adres Koordynatora Projektu lub Koordynatora wyznaczonego po stronie szkoły.
9.4.6.         Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi..
9.4.7.         Za złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub zatajenie prawdy w dokumentach rekrutacyjnych grozi odpowiedzialność karna z art. 233 Kodeksu Karnego.
9.5.              Etap V – Rozpoczęcie wsparcia:
9.5.1.   Przekazanie UP informacji na temat wsparcia w Projekcie.
9.5.2.   Przekazanie harmonogramów szkoleń.
9.5.3.  Przekazanie materiałów szkoleniowych i dydaktycznych.

§5
Prawa i obowiązki Uczestników Projektu
1.       Uczestnik/-czka Projektu spełnia wymagania i akceptuje wszystkie zapisy niniejszego Regulaminu.
2.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się uczestniczyć w prowadzonych w ramach Projektu zadaniach i kursach, akceptując terminy i miejsce, które wyznaczy Organizator Projektu.
3.       Uczestnik/czka Projektu zobowiązany/-a jest do przestrzegania zasad, obowiązujących
na poszczególnych etapach realizacji Projektu.
4.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do punktualności i rzetelności.
5.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do poddania się badaniom ewaluacyjnym Projektu,
w czasie jego trwania.
6.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do uzupełniania wszelkiej dokumentacji, związanej
z realizacją Projektu, a w szczególności do: podpisywania list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń oraz innych dokumentów wskazanych przez Organizatora, a związanych z realizacją Projektu.
7.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do uczestnictwa w minimum 80% zajęć szkoleniowych, pod rygorem skreślenia z listy Uczestników Projektu.
8.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do przystąpienia do egzaminu zewnętrznego, potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (w przypadku zajęć realizowanych przez Partnera
9.       Uczestnik/-czka Projektu zobowiązuje się do informowania KoordynatoraProjektu o każdej zmianie danych osobowych, czy danych, dotyczących miejsca zamieszkania.
10.   Udział w Projekcie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
11.   Udział w Projekcie jest bezpłatny.
§6
Zasady ukończenia oraz rezygnacji z udziału w Projekcie
1.       Uczestnik/-czka Projektu, po zakończeniu wsparcia w ramach Projektu, uzyska zaświadczenie o jego ukończeniu i certyfikat w przypadku zdania egzaminu końcowego. W celu otrzymania w/w dokumentów, Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do uczestnictwa w minimum 80% przewidzianych programem zajęć, pod rygorem skreślenia z listy Uczestników, chyba że zaistnieją nieprzewidziane sytuacje losowe.
2.       Wszelkie nieobecności, przekraczające dopuszczalny limit, wymagają uzasadnienia. W przypadku nieobecności spowodowanej chorobą lub problemami zdrowotnymi, Uczestnik/-czka Projektu zobowiązany/-a jest do dostarczenia do Biura Projektu/Koordynatora Projektu zwolnienia lekarskiego w przeciągu 5 dni roboczych.
3.       Nieuzasadnione przekroczenie dozwolonego limitu nieobecności jest równoznaczne z rezygnacją UP z dalszego uczestnictwa w Projekcie.
4.       Uczestnik/-czka Projektu ma prawo do rezygnacji z udziału w Projekcie, bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej,tylko w uzasadnionych przypadkach i następuje poprzez przekazanie Organizatorowi pisemnej informacji o tym fakcie (osobiście, faksem, pocztą tradycyjną lub mailem).
5.       Uzasadnione przypadki, o których mowa w pkt. 4 powyżej, mogą wynikać z przyczyn zdrowotnych, losowych lub działania siły wyższej i nie mogły być znane UP w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie.
6.       Organizator zastrzega sobie prawo do skreślenia UP z listy Uczestników Projektu w przypadku naruszenia przez niego/nią zasad niniejszego Regulaminu i/lub zasad współżycia społecznego.
7.       W przypadku, gdy UP zrezygnuje z udziału w Projekcie, utraci prawo uczestnictwa w Projekcie lub zostanie skreślony z listy Uczestników Projektu, na jego miejsce przyjmowany jest pierwszy/‑a Kandydat/-ka z listy rezerwowej, który/-a zadeklaruje chęć udziału w Projekcie i spełni wymogi określone w § 2 ust. 9.
8.       Jeżeli UP z własnej winy nie ukończy szkoleń w ramach Projektu, Organizator może zobowiązać Uczestnika/‑czkę Projektu  do zwrotu kosztów szkolenia, proporcjonalnie do odbytego wsparcia.
9.       Organizator może odstąpić od obciążenia UP kosztami, wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku UP wraz z odpowiednim umotywowaniem (np. zmiana miejsca zamieszkania, długotrwała choroba, zmiana miejsca pracy, itp.).
10.   W przypadku rezygnacji UP z udziału w Projekcie w trakcie jego trwania, Uczestnik/-czka jest zobowiązany/‑a do zwrotu otrzymanych materiałów szkoleniowych.
§ 7
Postanowienia końcowe
1.              Dane osobowe UP będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
2.              Administratorem danych osobowych jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie, przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
3.              Wnioskodawca zobowiązuje się przestrzegać zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 nr 100 poz. 1024) w stosunku do powierzonych  i przetwarzanych danych osobowych.
4.              Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.
§ 8
Postanowienia końcowe
1.         Uczestnik/-czka Projektu jest zobowiązany/-a do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.
2.         Regulamin jest dostępny w Biurze Projektu, Biurze Rekrutacji i na podstronie internetowej Projektu: http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
3.         Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie
w przypadku, gdyby było to konieczne z uwagi na zmianę warunków realizacji Projektu, a także
w przypadku pisemnego zalecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony Instytucji Zarządzającej, bądź innych organów lub instytucji uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji Projektu, w sytuacji zmiany Wytycznych i innych dokumentów programowych lub w innych uzasadnionych przypadkach.
4.         Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej.
5.         Organizator powiadomi Uczestników/-czki Projektutelefonicznie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bądź elektronicznej, o wszelkich zmianach, dotyczących zasad i warunków wsparcia
 i uczestnictwa w Projekcie. Projektodawca zamieści również odpowiednie informacje na podstronie internetowej Projektu.
http://projekty.syntea.pl/kompetencje-kluczowe-dla-sukcesu/ oraz stronach placówek, w których realizowane będzie wsparcie.
6.         W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają postanowienia wynikające z Umowy o dofinansowanie Projektu nr 105/RPLU.12.02.00-06-0075/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014‑2020, obowiązująceWytyczne programowe, dotyczące systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
7.         Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2017 r. i obowiązuje przez cały czas trwania Projektu.
* - dotyczy tylko nauczycieli
Załączniki:
Zał. nr 1. Formularz rekrutacyjny dla nauczyciela;
Zał. nr 2. Formularz rekrutacyjny dla ucznia;
Zał. nr 3. Deklaracja udziału w Projekcie;
Zał. nr 4. Oświadczenie Uczestnika Projektu;
Zał. nr 5. Zgoda Rodzica-Opiekuna prawnego;
Zał. nr 6. Rezygnacja z projektu;
Zał. nr 7a. Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów SP;
Zał. Nr 7b Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla uczniów GP
Zał. nr 8. Ankieta dotycząca chęci uczestnictwa w zajęciach dla nauczycieli;
Zał. nr 9. Lista osób zakwalifikowanych do Projektu;
Zał. nr 10. Wykaz szkoleń
Zał. nr 11. Usprawiedliwienie nieobecności SP
      Zał. nr 12. Usprawiedliwienie nieobecności GP

Podpis Dyrektora placówki


...........................................................





[1]Osoby, które w wyniku niepełnosprawności nie są w stanie wypełnić ww. dokumentów aplikacyjnych mają możliwość zgłoszenia chęci uczestnictwa w projekcie przez telefon pod numerem 82 568 01 82


Załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”

„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY UCZESTNIKA – UCZNIA/UCZENNICY


Nazwa i adres szkoły:



Klasa:





















Imię (imiona):



Nazwisko:













PESEL:



Data urodzenia:




















Płeć:
□ kobieta
□ mężczyzna










Orzeczenie z poradni
□ TAK
□ NIE






pedagogiczno-psychologicznej:
Rodzaj orzeczenia…………………………………………………………………………












Adres zamieszkania











Ulica:



Nr domu/lokalu:












Województwo:



Powiat:


















Miejscowość i kod pocztowy:



Kraj:



















Imię opiekuna prawnego:



Nazwisko opiekuna















prawnego:




Telefon kontaktowy opiekuna



E-mail opiekuna




prawnego:



prawnego:




Status osoby na rynku pracy w








chwili przystąpienia do projektu:
Osoba bierna zawodowo, osoba ucząca się.










Osoba należąca do mniejszości








narodowej lub etnicznej, migrant
□ TAK
□ NIE
□ ODMOWA PODANIA INFORMACJI

osoba obcego pochodzenia:


















Osoba bezdomna lub dotknięta








wykluczeniem z dostępu do
□ TAK
□ NIE






mieszkań:








Osoba z niepełnosprawnościami:
□ TAK
□ NIE
□ ODMOWA PODANIA INFORMACJI












Osoba przebywająca w
□ TAK
□ NIE






gospodarstwie domowym bez






osób pracujących:








Osoba przebywająca w








gospodarstwie domowym bez








osób pracujących -








w tym w gospodarstwie domowym








z dziećmi pozostającymi
□ TAK
□ NIE






na utrzymaniu:














ODPOWIEDŹ JEŚLI








ODPOWIEDZIANO TAK NA








POPRZEDNIE PYTANIE








Osoba żyjąca








w gospodarstwie domowym








składającym się z jednej osoby
□ TAK
□ NIE






dorosłej i dzieci pozostających na














utrzymaniu:

















Osoba w innej, niekorzystnej








sytuacji społecznej (innej niż
□ TAK
□ NIE
□ ODMOWA PODANIA INFORMACJI


wymienione powyżej):



















Miejscowość i data:



Podpis opiekuna







prawnego:























Ja niżej podpisany oświadczam, że:

- zostałem/am poinformowany/a, że niezłożenie niniejszego formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się mojego dziecka do udziału w projekcie,
- moje dziecko nie uczestniczy w projekcie tego samego typu lub o podobnej tematyce, co projekt „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”,
- wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gminę Żmudź/ Szkołę Podstawową w Żmudzi, Gimnazjum w Żmudzi oraz Syntea S.A. na potrzeby rekrutacji.



Oświadczam, iż jestem świadomy/a odpowiedzialności za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą oraz potwierdzam,

że wszystkie dane podane przeze mnie są prawdziwe.





……………………………………
…………………………………………..
Miejscowość i data
Podpis opiekuna prawnego




………………………………………………

Podpis uczestnika


Uwaga: wszystkie pola są wymagane!



Załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”

Deklaracjauczestnictwawprojekcie

Ja,niżejpodpisany(-a)

…………………………………………………………………………………………………………………………
(Imięinazwisko)

…………………………………………………………………………………………………………………………………
(adreszamieszkania,PESEL)

deklarujęudziałwprojekcie„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”realizowanymoddnia 1.06.2017 r.dodnia30.06.2018r.przezGminę Żmudźw partnerstwie z Syntea S.A. wramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Numer i nazwa Osi priorytetowej:12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie:12.2Kształcenie ogólne.

Jednocześnieoświadczam,iż:
1.      Spełniam kryteriakwalifikowalnościuprawniającemnie doudziałuwprojekcie.
2.      Zapoznałem(-am)się z regulaminemniniejszego Projektu iwpełni goakceptuję.

3.      Przekazaneprzezemniedanezgodnez prawdą.

4.      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz  publikowanie mojego wizerunku w celach realizacji  i  promocji  projektu.

………………………….……………………………………
Data iczytelnypodpisUczestnikaprojektu


……………………………………………………………………….
 Czytelny podpis rodzica/opiekuna prawnego*






* Podpis rodzica/opiekuna prawnego wymagany w przypadku, gdy Uczestnik projektu jest osobą niepełnoletnią.

Załącznik nr 4 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „kompetencje kluczowe dla sukcesu”

OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU


W związku z przystąpieniem do Projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, iż:
1.    Administratorem moich danych osobowych w odniesieniu do zbioru pn. „Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020” jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
2.    Moje dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 lub art. 27 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.). Dane osobowe są niezbędne dla realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (dalej: RPO WL 2014-2020) na podstawie:
a)             Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z późn. zm.),
b)             Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470),
c)              Ustawy z 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146),
d)             Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r., ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów, służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1).
3.       Moje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, zarządzania, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WL 2014-2020.
4.       Moje dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Beneficjentowi realizującemu Projekt (Szkoła Podstawowa w Żmudzi, Publiczne Gimnazjum w Żmudzi, Urząd Gminy Zmudź) oraz Partnerowi - Syntea Spółka Akcyjna, ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublinoraz podmiotom, które na zlecenie Beneficjenta oraz Partnera uczestniczą w realizacji Projektu.
5.       Moje dane osobowe mogą zostać powierzone specjalistycznym podmiotom, realizującym badania ewaluacyjne, kontrole i audyt a w ramach RPO WL 2014-2020 na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Beneficjenta i Partnera.
6.       Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.
7.       W terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w Projekcie przekażę Beneficjentowi dane, dotyczące mojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału w kształceniu lub szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji.
8.       Mam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania.





……………………………………………………….                                      …………………………………………..………………...
    (Data i miejscowość)                                                      (Czytelny podpis Uczestnika Projektu[*])



…..…………………………………………………………..
  (Czytelny podpis Rodzica/Opiekuna prawnego)


[*]W przypadku Deklaracji uczestnictwa osoby małoletniej, oświadczenie powinno zostać również podpisane przez jej Rodzica/Opiekuna prawnego.


Załącznik nr 5 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”

Zgoda Rodzica/Opiekuna prawnego
na uczestnictwo w Projekcie

Ja, niżej podpisana/-y …………………………………………………………………………………………….………………………….…
(Imię i nazwisko) 


deklaruję udział mojego dziecka................................................................................................................ 
(Imię i nazwisko)


………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……


……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(adres zamieszkania, PESEL dziecka oraz numer kontaktowy Rodzica/Opiekuna prawnego)

w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”realizowanym od dnia 01.06.2017 r. do dnia 30.06.2018 r. przez Gminę Żmudźw partnerstwie z Syntea S.A., wspófinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 12  edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 kształcenie ogólne
Jednocześnie oświadczam, iż:

1.    Moje dziecko spełnia kryterium kwalifikowalności, uprawniające do udziału w Projekcie, tzn. jest uczniem szkoły objętej wsparciem.
2.    Zapoznałam/-em się z Regulaminem niniejszego Projektu i w pełni go akceptuję.
3.    Przyjmuję do wiadomości, że wyżej wymienione dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu ewaluacji, zarządzania, kontroli, audytu oraz sprawozdawczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (RPO WL).


……………………………………..……………………….                                      ……………………………………..……………………………….

(Data i miejscowość)                                                          (Czytelny podpis Rodzica/Opiekuna prawnego)

Załącznik nr 6 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”

OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU
O REZYGNACJI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE
Kompetencje kluczowe dla sukcesu



Ja …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko)

oświadczam, że z dniem ……………………………………………..rezygnuję z uczestnictwa w Projekcie pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”.

Przyczyną rezygnacji jest (proszę o zaznaczenie krzyżykiem):
□ przyczyna zdrowotna, która nie mogła być znana Uczestnikowi Projektu w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie;

□ działanie siły wyższej, np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca itp., które nie mogło być znane Uczestnikowi Projektu w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(uzasadnienie)

□ inna: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
(uzasadnienie)






           
……………………………………………………                ……………………….…………………………………..

(miejscowość i data)                                                                      (podpis czytelny Uczestnika Projektu)   



Załącznik nr 7b do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”


Ankieta

dotycząca zgłoszenia chęci uczestnictwa w zajęciach pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu


Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….


Prosimy o wybranie zajęć, w których chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć poprzez zakreślenie X w polu wyboru

Lp.
Nazwa szkolenia
Pole wyboru
1.
Kompetencje cyfrowe DigComp

2.
VCC Multimedia w reklamie

3.
VCC Programy biurowe w administracji

Zajęcia wyrównawcze
4.
J. angielski

5.
Matematyka

6.
Geografia

7.
Chemia

8.
Fizyka

Zajęcia rozwijające
9.
Matematyka

10.
Biologia

11.
Chemia



Ja, niżej podpisany wyrażam chęć uczestnictwa w wyżej zaznaczonych zajęciach pozalekcyjnych w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”


…………………………………………………………………………..

Miejscowość i dataPodpis uczestnika



……..………………………..

Podpis opiekuna prawnego


Załącznik nr 8 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”



Ankieta

dotycząca zgłoszenia chęci uczestnictwa w zajęciach dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”


Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….

Prosimy o wybranie zajęć, w których chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć poprzez zakreślenie X w polu wyboru

Lp.
Nazwa szkolenia
Pole wyboru
1.
Wykorzystanie MS Office w praktyce

2.
TIK w pracy nauczyciela



Ja, niżej podpisany wyrażam chęć uczestnictwa w wyżej zaznaczonych zajęciach dla nauczycieli w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczowe dla sukcesu”



…………………………………………………………………………..

Miejscowość i dataPodpis uczestnika


Kompetencje kluczowe dla sukcesu


WYKAZ SZKOLEŃ I ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH PRZEWIDZIANYCH DO

REALIZACJI W RAMACH PROJEKTU



WYKAZ SZKOLEŃ DLA UCZNIÓW  – Szkoła Podstawowa w Żmudzi
Lp.
Nazwa szkolenia
Liczba grup
Liczba godzin
Liczba osób
1.
VCC Multimedia w reklamie
2
120
20
2.
Kompetencje cyfrowe Dig Comp ( 3 obszary: Komunikacja, Tworzenie treści, Bezpieczeństwo), poziom A
2
120
20
3.
Programy biurowe w administracji
1
60
10
4.
Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego
3
90
24
5.
Zajęcia wyrównawcze z matematyki
5
150
40
6.
Zajęcia wyrównawcze z przyrody
5
150
40
7.
Indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe
20
3h/ na osobę
20
8.
Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe
1
20
10
WYKAZ SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI  – Szkoła Podstawowa w Żmudzi
1.
Wykorzystanie MS Office 365 w praktyce
1
20
5
2.
VCC TIK w pracy nauczyciela
1
60
6








WYKAZ SZKOLEŃ DLA UCZNIÓW  – Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
Lp.
Nazwa szkolenia
Liczba grup
Liczba godzin
Liczba osób
1.
VCC Multimedia w reklamie
2
120
20
2.
Kompetencje cyfrowe Dig Comp ( 3 obszary: Komunikacja, Tworzenie treści, Bezpieczeństwo), poziom A
1
60
10
3.
VCC Grafik komputerowy
1
60
10
4.
Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego
2
60
14
5.
Zajęcia wyrównawcze z matematyki
2
60
14
6.
Zajęcia wyrównawcze z geografii
2
60
14
7.
Zajęcia wyrównawcze z chemii
2
60
14
8.
Zajęcia wyrównawcze z fizyki
2
60
14
9.
Zajęcia rozwijające z matematyki
1
30
7
10
Zajęcia rozwijające z biologii
2
60
14
11.
Zajęcia rozwijające z chemii
1
30
6
12.
Indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe
60
3h/ na osobę
60
13.
Grupowe doradztwo edukacyjno-zawodowe
6
60
60
WYKAZ SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI  – Gimnazjum Publiczne w Żmudzi
1.
Wykorzystanie MS Office w praktyce
1
20
7
2.
VCC TIK w pracy nauczyciela
1
60
7

  


Załącznik  nr 12  do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Kompetencje kluczowe dla sukcesu”


„Kompetencje kluczowe dla sukcesu”






DyrektorGimnazjum Publicznegow Żmudzi





Usprawiedliwienie nieobecności na zajęciach


Zgodnie z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa uczniów/uczennic Gimnazjum Publicznegow Żmudzi w projekcie „Kompetencje kluczowe dla sukcesu” usprawiedliwiam nieobecność mojego dziecka:
……………………………………………………………………………………….….……(imię i nazwisko dziecka)
na zajęciach dodatkowych………………………………………………………………………..……(nazwa zajęć)
realizowanych w dniu …………………………………..……………… (data zajęć) z powodu: ………………………………………………………………………………………………………………………….…
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………






.......................................................                                                                  ..........................................................

Miejscowość i data                                                                                    Czytelny podpis opiekuna prawnego





2 komentarze:

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń