środa, 17 lutego 2016

UWAGA KONKURS!


Zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie plastyczno - historycznym pt: " Zabytkowy Zamość", pod patronatem Prezydenta Miasta Zamość.
Konkurs skierowany jest do uczniów klas II i III gimnazjum.
Zgłoszenia - p. Alicja Siudak

Więcej informacji poniżej:

REGULAMIN
KONKURSU PLASTYCZNO – HISTORYCZNEGO
pt. „ZABYTKOWY ZAMOŚĆ”
1. ORGANIZATOR
· Liceum Plastyczne im. Bernarda Morando w Zamościu
2. PATRONAT – PREZYDENT MIASTA ZAMOŚĆ
3. FORMUŁA KONKURSU
· Konkurs jest skierowany do szkół gimnazjalnych, ośrodków kultury, warsztatów
plastycznych oraz kół zainteresowań regionu zamojskiego;
· Celem konkursu jest utrwalenie wiadomości na temat zabytków
architektonicznych Zamościa, poznanie jego historii a także sprawdzenie
umiejętności plastycznych uczniów;
· Tematem konkursu jest Zespół Staromiejski Zamościa - obiekty znajdujące się
w jego obrębie;
· Praca konkursowa powinna obejmować interpretację plastyczną wybranego
obiektu oraz opis ( historię, funkcję) w dowolnej ale zwięzłej formie.
4. UCZESTNICY
· do konkursu mogą przystąpić uczniowie II i III klasy gimnazjum oraz uczestnicy
plastycznych i historycznych kół zainteresowań działających przy placówkach
kulturalnych;
5. WYMOGI FORMALNE PRAC KONKURSOWYCH
· praca konkursowa powinna składać się z pracy plastycznej wykonanej
w wybranej technice malarskiej, graficznej lub rysunkowej oraz pracy pisemnej
wykonanej w dowolnej formule na temat wybranego zabytku;
· format – A2, A3
· ilość prac – min. 1, max. 4
· do każdej pracy należy dołączyć następujące informacje:
- imię i nazwisko autora
- klasę
- wiek
- imię i nazwisko nauczyciela, instruktora
- nazwę i adres szkoły, placówki
- kartę uczestnika z oświadczeniem rodzica
· prace należy dostarczyć na adres:
LICEUM PLASTYCZNE im. Bernarda Morando
22-400 ZAMOŚĆ
ul. Pereca 17
6. CZAS TRWANIA KONKURSU
· termin nadsyłania prac upływa z końcem 18 marca 2016 roku;
· rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 25 marca 2016 roku, wyniki i termin wernisażu
zostaną ogłoszone na stronie internetowej Liceum Plastycznego oraz przekazane do
poszczególnych szkół i placówek;
7. JURY, NAGRODY
· Dyrektor LP w Zamościu powoła jury, w skład którego wejdą nauczyciele Liceum
Plastycznego: historycy sztuki, artyści plastycy;
· Jury dokona wyboru prac oraz przyzna nagrody rzeczowe i wyróżnienia
regulaminowe:
GRAND PRIX
I NAGRODA
II NAGRODA
III NAGRODA
3 WYRÓŻNIENIA REGULAMINOWE
· nagrodą dodatkową dla najlepszej pracy jest zwolnienie z egzaminu wstępnego do
Liceum Plastycznego
· autorzy prac zakwalifikowanych do wystawy pokonkursowej otrzymają dyplom
uczestnictwa;
· nagrody i dyplomy zostaną wręczone podczas wernisażu, który rozpocznie wystawę
pokonkursową w galerii szkolnej;
· Jury zastrzega sobie prawo innego podziału nagród;
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
· informacje na temat konkursu , regulamin, kartę zgłoszenia i oświadczenie rodzica
wyrażającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku
będą do pobrania na stronie internetowej szkoły w zakładce dla gimnazjum;
· organizatorzy zastrzegają sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji i publikacji prac
konkursowych w katalogu, środkach masowego przekazu oraz na stronie
internetowej konkursu w celu informacji i promocji konkursu;
· autor wyraża zgodę na publikowanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia
28.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.Nr 13 poz. 883)
· organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie
transportu prac;
· nagrodzone prace przechodzą na własność organizatora, zaś pozostałe prace będą do
możliwe do odbioru osobistego po zakończeniu wystawy pokonkursowej .
8. KONTAKT
· Sekretariat szkoły tel. 846392322
· e-mail: plsp@poczta.onet.pl
· Szczegółowych informacji o konkursie udziela nauczyciel historii sztuki - Izabela
Winiewicz – Cybulska oraz komisarz konkursu Alicja Kowalska
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYM KONKURSIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz